سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/05/31 - 14:20
  • تعداد بازدید خبر : 795
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس کل دادگستری استان گیلان: سازمان بازرسی خط مقدم مبارزه با فساد است

رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با بازرس‌کل استان گیلان تاکید کرد: در دادگاه ها پرونده های بازرسی را کسی باید رسیدگی کند که علاوه بر دید قضایی، روحیه فسادستیزی و حاکمیتی هم داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، سجاد ده‌ده جانی بازرس‌کل استان گیلان به همراه معاونین و سربازرسان این بازرسی کل با رئیس‌کل جدید دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

بازرس‌کل استان گیلان ضمن تبریک به رئیس‌کل دادگستری بابت انتصاب وی و خوش‌آمد گویی به استان گیلان، گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این بازرسی‌کل ارائه کرد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری استان گیلان نیز ضمن تشکر از حضور همکاران بازرسی در جلسه گفت: رویکرد بنده حمایت از سازمان بازرسی در هر شرایطی است. در دادگاه‌ها پرونده‌های بازرسی را کسی باید رسیدگی کند که علاوه بر دید قضایی، روحیه فسادستیزی و حاکمیتی هم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی نباید از حضور سازمان بازرسی ناراحت شود، گفت: دستگاه‌ها باید بازرسی را کمک حال خود بدانند. سازمان بازرسی کل کشور پیشانی و خط مقدم مبارزه با فساد است.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با بیان این نکته که دست سازمان بازرسی در مقایسه با سایر نهادهای نظارتی در مبارزه با فساد بازتر است افزود: از این ظرفیت نهایت استفاده صحیح را انجام دهید و حساسیت نسبت به فساد ستیزی نباید در شما کم رنگ شود.

در ادامه جلسه ده ده جانی بازرس کل استان گیلان ضمن بیان نکاتی در مورد برخی پرونده‌های مفتوح در محاکم استان، از رئیس‌کل دادگستری درخواست کرد برای به نتیجه رسیدن این پرونده‌ها مساعدت و همکاری بیشتری صورت گیرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -