سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/26 - 10:06
  • تعداد بازدید خبر : 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: توجه به مسئله‌ آموزش و پژوهش در مبارزه با فساد، آثار خوبی دارد/ مطالعات تطبیقی انجام شده از سوی سازمان بازرسی، بسیار ارزشمند است

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جریان بازدید از غرفه انتشارات سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: به ریاست سازمان بازرسی که این‌ عزیزان را دور هم جمع کردند و بر کارهای پژوهشی تاکید دارند، تبریک عرض می‌کنم.

وی در خصوص اهمیت کار‌ پژوهشی در امر مبارزه با فساد گفت: توجه به مسئله‌ آموزش و پژوهش در مبارزه با فساد آثار خوبی دارد؛ چراکه مردم در پیرامون روش‌های فساد آگاهی پیدا کرده و بر این اساس شناخت فاسد و مفسد و مبارزه با آن راحت‌تر می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بعد دیگر این موضوع را آشنایی مردم با اقدامات سازمان بازرسی عنوان کرد و افزود: در غرفه مشاهده کردم که نمونه‌های خوبی از مطالعات تطبیقی وجود دارد که خیلی‌ ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان با بیان اینکه پژوهش باعث می‌شود که کارها بهتر و سریعتر انجام شود، تصریح کرد: با مراجعه به کارهای علمی-پژوهشی می‌توان به اهداف بزرگتر و مهمتر دست یافت.

وی در پایان گفت: پژوهشگر با کار پژوهشی خود در واقع‌ یک‌ بسته‌ را برای امر‌ مبارزه‌ با‌ فساد آماده می کند و مخاطب به خوبی می‌تواند از این تحقیقات استفاده کند.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی