سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/06/19 - 14:06
  • تعداد بازدید خبر : 720
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به منظور شرکت در بیست و چهارمین اجلاس هیأت مدیره انجمن آمبودزمان آسیایی؛

رئیس سازمان بازرسی کل کشور عازم کازان پایتخت جمهوری تاتارستان شد/ تشریح اهداف سفر/ دیدار با مقامات عالی قضایی، اجرایی و دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در روسیه از برنامه های این سفر

رییس سازمان بازرسی کل کشور به منظور شرکت و سخنرانی در هفدهمین مجمع عمومی و بیست و چهارمین اجلاس هیأت مدیره انجمن آمبودزمان آسیایی عازم کازان پایتخت جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با دعوت رسمی رئیس انجمن آمبودزمان آسیایی و کمیسیونر حقوق بشر جمهوری تاتارستان با هدف شرکت در هفدهمین مجمع عمومی و بیست و چهارمین اجلاس هیأت مدیره انجمن آمبودزمان آسیایی صبح امروز یکشنبه 19 شهریورماه 1402 عازم کازان پایتخت جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه شد.

شرکت در جلسات مجمع عمومی و هیأت مدیره انجمن آمبودزمان آسیایی ، دیدار با مقامات عالی قضایی، اجرایی و مذهبی جمهوری تاتارستان، نشست با روسای هیأت های نظارت و بازرسی کشورهای حاضر در اجلاس و دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در دانشگاه­های این کشور و... از برنامه های این سفر است.

سخنرانی در این رویداد علمی بین­ المللی از دیگر برنامه های سفر دکتر خدائیان به کازان پایتخت جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه به شمار می رود.

این رویداد بین ­المللی از تاریخ 20 لغایت 22 شهریور 1402 با حضور  35 مقام آمبودزمانی، حقوق بشری و روسای دستگاه­های نظارت و بازرسی از 17 کشور قاره آسیا برگزار خواهد شد.

همچنین بناست در این نشست، اعضای جدید هیات مدیره انجمن برای دوره چهارساله 2023 لغایت  2027 از طریق رای اعضای مجمع عمومی انتخاب شوند.

سازمان بازرسی کل کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای موسس و تصمیم ساز انجمن، همواره در هیات مدیره عضویت داشته و در دو دوره اخیر نیز سمت خزانه­داری کل را در اختیار دارد.

 

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی