سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/04/14 - 16:36
  • تعداد بازدید خبر : 406
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس سازمان بازرسی به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه رسیدگی کرد/ مأموریت‌ دکتر خدائیان به قائم‌مقام و بازرسان کل ۲ استان برای پیگیری درخواست‌های مردم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور عصر امروز (سه‌شنبه چهاردهم تیرماه) با حضور قریب به دوساعته در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، درخواست‌های تعدادی از مراجعه‌کنندگان که در حیطه اختیارات و مسئولیت‌های قانونی رئیس سازمان بازرسی بود، رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان در جریان استماع اظهارات نماینده یک پرونده تعاونی مسکن در استان خراسان شمالی که به دلیل عدم تأمین زمین از ناحیه شهرداری در راستای رأی کمیسیون ماده ۵ هنوز مجوز ساخت مسکن را دریافت نکرده بودند، دستوراتی را خطاب به بازرس کل خراسان شمالی صادر کرد.

رئیس سازمان بازرسی پیرامون پرونده‌ مراجعه‌کننده‌ای در رابطه با خسارت ناشی از سیل در تنکابن و درخواست این مراجعه‌کننده مبنی بر بررسی اقدامات شرکت‌های بهره‌بردار آب، دستوراتی را برای بازرس کل استان مازندران صادر کرد.

دکتر خدائیان در رابطه با شکایت مراجعه‌کننده‌ای از استان اصفهان از یکی از دستگاه‌های اجرایی پیرامون مباحث استخدامی، به قائم‌مقام سازمان بازرسی دستور داد موضوع را رسیدگی کند.

وی در رابطه با پرونده قضایی یک مراجعه‌کننده از دزفول در حوزه زمین، ارشادات و راهنمایی‌های لازم را ارائه کرد.

بنابراین گزارش، دکتر رحمانیان قائم‌مقام سازمان بازرسی و مهدی بهادر مدیرکل حوزه ریاست این سازمان نیز همراه با دکتر خدائیان در مرکز ملاقات مردمی حضور یافته و به استماع و رسیدگی به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان پرداختند.

یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی