سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/03 - 11:06
  • تعداد بازدید خبر : 163
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

دیدار و تجلیل بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده های معظم شهدا /شهدا الگو و مایه افتخار ملتند

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه قاضی دادگاه تجدید نظراستان ، معاون نظارت و بازرسی، مسئول حفاظت و اطلاعات، سربازرس گروه سیاسی و قضائی و رئیس اداره برنامه ریزی و مدیریت منابع بازرسی کل استان با خانواده معظم شهدا دیدار و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

به گزارش عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر محمدمهدی صالحی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای گرانقدر7تیر، گفت: رشادت ها و فداکاری های شهدا  بر کسی پوشیده نیست و شهدا الگو و مایه افتخار ملتند.

بازرس کل استان با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی باید همیشه زنده بماند،  افزود:  دیدار با خانواده شهدا بهما  روحیه و انگیزه مضاعف می دهد بنابراین مسئولیت ما در قبال خون شهدا سنگین تراست و باید مجاهدت شهدا را در کردار، اعمال ورفتار خود مجسم کرده تا از یاد شهدا غافل نباشیم.

قاضی دادگاه تجدید نظراستان  نیز در این دیدار با اشاره به آیه شریفه 169سوره آل عمران که خداوند می فرماید"هرگز کسانى را کهدر راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند  و نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند،" بیان کرد: شهدا زنده اند و این یکحقیقت انکار ناپذیر است و همه عزت و آبروی ما از شهداست و هیچ مقامی بالاتر از شهید نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن مرتضوی افزود: مقام و ارزش شهدا بسیار بالاست و پیش خداوند آنقدر عزیز هستند که خداوندمتعال به آنها مقام شفاعت داده است،  بنابراین همه ما باید قدردان خون پاک شهدا باشیم و با تاًسی از منش و سیره شهدای گرانقدر باهمه وجود به  مردم خدمت کنیم.

برپایه این گزارش؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد و هیاًت همراه با حضور در منزل شهیدان گرانقدر، ماندنی مختارنیا و شرمتاله داوریانی اصل دیدار و ضمن نثار فاتحه به ارواح طیبه شهدا، با اهداء لوح سپاس و شاخه گل از خانواده معظم  این شهیدان، تجلیلشد.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -