سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1394/08/30 - 16:20
  • تعداد بازدید خبر : 5651
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار معاون سازمان بازرسی کل کشور با وزیر امور خارجه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی‌پور معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور با دکتر ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار معاون سازمان بازرسی کل کشور ضمن معارفه آقای صنایع بازرس‌کل امور خارجه، واحدهای تابعه مجلس و ریاست جمهوری و تقدیر و تشکر از همکاری مسئولان وزارت امور خارجه با سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: وزارت امور خارجه نقش مهمی در تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی داشته و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور و رایزنان اقتصادی می‌توانند با فراهم آوردن زمینه‌های توسعه صادرات و جلب مشارکت سرمایه‌گذاری خارجی در حمایت از هدف‌های اقتصادی نظام مؤثر باشند. معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی با اشاره به سلطه خبری و تبلیغاتی غرب بر تقویت دیپلماسی عمومی و توجه ویژه به دیپلماسی رسانه‌ای و فعال‌سازی ظرفیت‌های وزارت امور خارجه در همه حوزه‌ها تأکید نمود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی‌پور بررسی و بازبینی ساختار وزارت امور خارجه و ارتقاء و توانمندسازی نیروی انسانی آن را در تحقق اهداف نظام مقدس و تحقق منویات مقام معظم رهبری ضروری دانست.

در این نشست وزیر امور خارجه اظهار داشت: مطالب مطرح‌شده از سوی معاون سازمان بازرسی کل کشور، نظراتی کارشناسی شده است و این وزارتخانه ضمن تأیید و توجه خاص به این مطالب، تلاش خود را برای فعال‌سازی ظرفیت‌ها و رفع کاستی‌ها معطوف خواهد داشت.

در پایان معاون نظارت و بازرس امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور بر اجرای پیشنهادها و یافته‌های گزارش‌های نظارت و بازرسی سازمان تأکید نمود.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم