سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/04 - 14:38
  • تعداد بازدید خبر : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

دیدار مردمی بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد/ تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات مردم

دهمین دیدار مردمی بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و در راستای تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد مهدی صالحی در حاشیه این دیدار گفت: در راستای تحقق دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین جهت تقویت و افزایش ارتباط بازرسی کل استان  با مردم و تکریم ارباب رجوع دهمین جلسه دیدار مردمی در سال جاری به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه  برگزار شد.

وی اظهار کرد: عمده مباحث مطرح شده از سوی مردم در این ملاقات چهره به چهره در حوزه‌های جذب نیروهای غیر مجاز در ادارت دولتی استان، خدمات شهری و شهرداری، پرداخت تسهیلات بانک‌ها، تغییر کاربری اراضی و عدم تسریع در صدور مجوزهای کسب و کار بود که دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح شده از سوی ملاقات کنندگان به صورت مکتوب صادر شد.

 وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات نزدیک با مردم است، خاطر نشان کرد: بازرسی کل استان در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندان ارتباط مستقیم  با مردم را یکی از دغدغه‌های مهم خود می داند، بطوری که آگاهی از مشکلات و مسائل شهروندان آن هم از زبان خودشان بهترین راه رفع مشکلات  است.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد یاد آور شد: در این دیدار از سربازرسان گروه‌های تخصصی از جمله گروه سیاسی و قضایی، گروه امور تولید و توسعه، زمین و منابع طبیعی، امور اقتصادی و زیر بنایی وگروه فرهنگی و اجتماعی  خواسته شد با دقت و جدیت تا حصول نتیجه نهایی مطلوب و اثر بخش مشکلات مردم را پیگیری نمایند.

بر پایه این خبر؛ دهمین دیدار مردمی بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد با مردم به مناسبت گرامیداشت هقته قوه قضائیه در سالن جلسات این بازرسی کل برگزار و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات31نفر از شهروندان توسط بازرس کل استان صادر شد.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -