سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/06/22 - 11:14
  • تعداد بازدید خبر : 557
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار صمیمانه تعدادی از دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های جمهوری تاتارستان با رئیس سازمان بازرسی کل کشور/ قول مساعد دکتر خدائیان برای پیگیری مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان

دکتر خدائیان در جریان سفر به کازان با تعدادی از دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های جمهوری تاتارستان دیدار و با تاکید بر پیگیری مشکلات از طریق سازمان متبوع، در خصوص رفع موانع و دغدعه‌های دانشجویان، قول مساعدت و پیگیری داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور که به منظور شرکت در بیست و چهارمین اجلاس سالانه هیئت مدیره و هفدمین مجمع عمومی آمبودزمان آسیایی به شهر کازان سفر کرده است با تعدادی از دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های جمهوری تاتارستان دیدار کرد. 

در این دیدار که در فضایی صمیمانه و با حضور جمعی از دانشجویان ایرانی دانشگاه فدرال کازان و دانشگاه دولتی پزشکی کازان انجام شد، دانشجویان در خصوص مشکلات و دغدغه‌های خود در مسیر تحصیل مباحثی را مطرح کردند.

دکتر خدائیان با تاکید بر سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران بر حمایت همه جانبه از ایرانیان مقیم خارج علی الخصوص دانشجویان ایرانی اظهار داشت: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور جزو سرمایه‌های علمی کشورمان هستند و همه مسئولین در کشور به ویژه در وزارتخانه های علوم و بهداشت باید نسبت به رفع مشکلات پیش روی آنها اهتمام داشته باشند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با تاکید بر پیگیری مشکلات از طریق سازمان متبوع، در خصوص رفع موانع و دغدعه‌های دانشجویان که در جلسه مطرح شد، قول مساعدت و پیگیری داد.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی