سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 11:03
  • تعداد بازدید خبر : 64
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار اعضای شورای قضایی اردبیل با نماینده ولی فقیه

در گرامیداشت هفته قوه قضائیه علی رمضان پور بازرس‌کل قضایی استان اردبیل به همراه رئیس‌‎کل دادگستری، دادستان مرکز استان و اعضای شورای قضایی استان با آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان اردبیل، حجت الاسلام کثیرلو در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دادگستری کل استان و فعالیت‌های ارزشمند دستگاه‌های تابعه بخصوص بازرسی در مبارزه با فساد اداری و اجرایی، نقش این سازمان را در حل مشکلات مردم بخصوص در برپایی میز خدمت در شهرستانها و محلات،  بسیار ارزشمند و راهبردی و همچنین در کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری و نظارت بر اجرای صحیح قانون در ساختار اداری وحتی کمک به سرمایه گذاران واقعی در چارچوب قانون برای سلامت جامعه مهم دانست .

وی همچنین  از رسیدگی به 500 هزار پرونده در سال گذشته خبرداد و افزود: حضور فعال همکاران قضایی در کمیسیون‌های شبه قضایی، سرمایه گذاری، توانسته به مسائل و مشکلات 92 واحد تولیدی رسیدگی و30 مورد را به چرخه تولید بازگرداند.

آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه تشکیلات قضایی گفت هیبت دستگاه قضایی تحت هیچ شرایطی نباید خدشه دار شود و نقش بسیار حساس سیستم قضایی در امنیت، عدالت، صیانت و معیشت جامعه امروز مشهود است .

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -