• تاریخ انتشار : 1398/01/04 - 10:34
  • تعداد بازدید خبر : 860
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در پی دستور رئیس قوه قضاییه؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور بامداد امروز وارد استان مازندران شد

در پی دستور رئیس قوه قضاییه؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور بامداد امروز وارد استان مازندران شد

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، قاضی سراج در پی دستور آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه برای بررسی ابعاد حادثه سیل در استان‌های شمال کشور بامداد امروز وارد استان مازندران شد.
در بدو ورود رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان مازندران در ساعت ۳:۳۰ بامداد، جلسه‌ای با حضور رئیس کل دادگستری و بازرس‌کل استان به منظور بررسی اولیه ابعاد حادثه، روند امدادرسانی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار گردید.
رئیس کل دادگستری و بازرس کل استان در ابتدا گزارش مختصری از علل وقوع سیل اخیر، روند امدادرسانی به مردم حادثه دیده و وضعیت فعلی مناطق سیل‌زده ارائه کردند.
قاضی سراج با تأکید بر اینکه آمادگی برای بارش شدید باران در استان‌های شمالی باید همیشه وجود داشته باشد، اظهار داشت: بارش باران، این نعمت الهی در شمال کشور نباید با قصور مسئولان تبدیل به نقمت شود.
وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در مناطق شمالی کشور نباید با بارش باران غافلگیر شوند افزود: بدون شک اگر در این حادثه پیش‌بینی‌های لازم صورت می‌گرفت و به هشدارها و تذکرات سازمان بازرسی کل کشور توجه کافی می‌شد امروز شاهد این حجم از خسارت نبودیم.
در ادامه این سفر قرار است قاضی سراج ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران از نزدیک با مردم حادثه‌دیده، گفت‌وگو کند.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم