سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/04 - 11:34
  • تعداد بازدید خبر : 268
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

در دومین روز نمایشگاه دستاوردهای قوه قضاییه در غرفه سازمان بازرسی چه گذشت؟ طرح موضوعاتی پیرامون قانون جوانی جمعیت و حمایت از واحدهای تولیدی/ بازدید بازرس کل ورزش و جوانان سازمان بازرسی از نمایشگاه

در دومین روز نمایشگاه دستاوردهای قوه قضاییه، غرفه سازمان بازرسی کل کشور میزبان تعدادی از مراجعان بود که برای پیگیری پرونده هایشان به دیوانعالی کشور مراجعه کرده بودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، نمایشگاه دستاوردهای هفته قوه قضاییه روز شنبه سوم تیرماه با حضور رییس دیوانعالی کشور و دادستان کل کشور رسما آغاز بکار کرد.

در حالی که چند ساعت بیشتر از آغاز به کار نمایشگاه نمی گذشت به دلیل مراجعه تعدادی به غرفه سازمان بازرسی کل کشور و طرح موضوعات مختلف به دستور دکتر خدائیان رییس سازمان بازرسی  کارشناسان مرکز نظارت همگانی برای رسیدگی به درخواست‌های مردم در غرفه این سازمان مستفر شدند.

در دومین روز از نمایشگاه تعدادی از مراجعان دیوانعالی کشور با حضور در غرفه سازمان بازرسی کل کشور مشکلات و مسائل خود را با کارشناسان مرکز نظارت همگانی به شکایت های مردمی در میان گذاشتند.

موضوعات مطرح شده از سوی مراجعین مربوط به ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی، قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و خودرو بود.

در این راستا کارشناس مربوطه ضمن استماع اظهارات مراجعه کنندگان به راهنمایی آنها برای طرح موضوع در سامانه ۱۳۶ پرداخت.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی