سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/29 - 10:21
  • تعداد بازدید خبر : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور میدانی بازرس کل قضایی استان ایلام در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران

بازرس کل قضایی استان ایلام به همراه اعضای هیئت بازرسی با حضور در محل پایانه مرزی شهید سلیمانی از استودیو مستقر شبکه سیمای مرکز ایلام و همچنین قرارگاه مرکزی امداد و نجات هلال‌احمر استان ایلام در مرز مهران و مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی ثابت پایانه شهید سلیمانی بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان ایلام مالک روشنی بازرس‌کل قضایی استان ایلام به همراه اعضای هیئت بازرسی با حضور در محل پایانه مرزی شهید سلیمانی از استودیو مستقر شبکه سیمای مرکز ایلام و همچنین مراکزی از جمله قرارگاه مرکزی امداد و نجات هلال احمر استان ایلام در مرز مهران و مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی ثابت پایانه شهید سلیمانی بازدید و سرکشی به عمل آورد.

مالک روشنی در بازدید از مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی به همراه سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و عباسی، معاون اقتصادی استاندار، حیدری زادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و معاونین‌شان در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی حضور پیدا کرد و بیان کرد: مرز مهران یکی از پر ترددترین مرزها است و حدود ۶۰ درصد جمعیت زائران از این مرز تردد می‌کنند. این موضوع به همراه رضایت‌مندی زائران در مرز مهران نشان دهنده عملکرد خوب دستگاه‌های خدمات رسان است

وی با اشاره به اهمیت مقوله اربعین گفت: خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) مدال افتخاری است که نصیب ما شده است و انشاالله با تمام توان وخدمت صادقانه در این موقعیت در جهت حفظ این جایگاه و مدال بکوشیم و خود را در محضرخداوند وائمه (ص)ببینیم.

وی در پایان گفت: کمبودها و مشکلات توسط مسئولین دانشگاه احصاء و برای رفع آنها و تامین اعتبار و هزینه آنها با مسئولین ذیربط مکاتبه گردد و بازرسی‌کل استان نیز با تمام توان و با انعکاس این مشکلات به معاونت فرهنگی سازمان این موضوعات را پیگیری خواهند نمود.

همچنین بازرس‌کل قضایی استان ایلام در استودیو هلال جمعیت هلال احمر بیان کرد: امکانات هلال احمر استان نسبت به سال گذشته ارتقاء پیدا کرده و رضایت‌مندی زائران در مرز مهران نشان‌دهنده عملکرد خوب دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -