سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/05/21 - 07:54
  • تعداد بازدید خبر : 187
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حجت‌الاسلام فتوحی: اگر می خواهیم مشکلات جامعه حل شود همه باید مانند شهید سلیمانی رفتار کنیم

بازرس‌کل استان خراسان رضوی در اولین همایش بازرسان منطقه سه کشوری بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهد مقدس بر مراقبت از تفویض اختیارهای صورت گرفته توسط مدیران به زیر مجموعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام موسی فتوحی رئیس منطقه (2) سازمان و بازرس‌کل استان خراسان رضوی در اولین همایش «بازرسان منطقه سه کشوری بنیاد شهید و امور ایثارگران» که در سالن همایش‌های اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: در روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم خروجی این جلسات و نشست‌ها باید تلاش و کار زیاد در جهت تسهیل و تسریع در کار مردم و پیروی از شهدا باشد.

بازرس‌کل استان خراسان رضوی افزود: حاج قاسم سلیمانی اگر قهرمان ملی است و اگر ولیّ از اولیای الهی شد با همین نگاه کار می‌کرد و اگر می‌خواهیم مشکلات جامعه حل شود و رضایت مردم و در نهایت رضایت حق تعالی جلب شود، همه باید مانند حاج قاسم سلیمانی رفتار کنیم.

فتوحی در ادامه نکاتی را به صورت مصداقی و کاربردی که حاصل یافته‌های بازرسی و رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی بوده را خطاب به بازرسان منطقه سه بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان داشت و افزود: باید از ظرفیت ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور به منظور کمک به مجموعه بنیاد شهید بهره گرفت.

وی با تاکید بر مراقبت از تفویض اختیارهای صورت گرفته توسط مدیران به زیر مجموعه، توجه ویژه به حوزه معاملات، کمیسیون‌های پزشکی و احراز ایثارگران، ساماندهی گلزار شهدا، پرداخت شهریه دانشجویان و حضور و غیاب کارکنان را متذکر شد.

بازرس‌کل استان خراسان رضوی در انتهای جلسه، شرایط کلی کشور را از نگاه نظارتی در حال برون رفت از مشکلات و در حال پیشرفت توصیف و حاضران در جلسه را به سبک زندگی اسلامی و الگو‌گیری از شهدا توصیه کرد

شایان ذکر است با درخواست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در ادامه همایش، کارگاه آموزشی با عنوان «اصول گزارش نویسی» با ارائه سیدحسین خسرونژاد سرپرست گروه سیاسی و قضایی بازرسی‌کل استان برای حاضرین در جلسه برگزار شد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -