سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/05/19 - 20:41
  • تعداد بازدید خبر : 219
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

توصیه‌های مهم رئیس سازمان بازرسی در جمع کارکنان بازرسی استان کردستان/ بازرسان به قوانین مربوط به دستگاه‌ها مسلط باشند/ اجرای دستورات رئیس قوه‌ قضاییه بر تمامی برنامه‌های سازمان اولویت دارد

رئیس سازمان بارزسی کل کشور به بازرسان دستور داد به جای پرداختن به مسائل جزئی به موضوعات کلان ورود کنند و خواستار تسلط و مطالعه به قوانین دستگاه‌ها قبل از بازرسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان در جریان سفر به استان کردستان با حضور در جمع کارکنان بازرسی با تشریح اولویت‌های سازمان بازرسی گفت: این سازمان جایگاه مهمی دارد و مهمترین دستگاه نظارتی کشور است و تلاش می‌کند که در دستگاه‌های دیگر سوءجریانی رخ ندهد، قانون اجرا شود و فسادی صورت نگیرد و به نوعی امر و نهی می‌کند.

مطالعه قوانین مربوط به هر دستگاه از سوی بازرسان از دیگر موضوعات مهمی بود که دکتر خدائیان بر لزوم توجه به آنها تاکید کرد و خواستار تسلط بر قوانین و مقررات شد.

این مقام عالی قضایی با تاکید بر اینکه در بازرسی‌ها باید به مسائل مهم پرداخت، ادامه داد: باید در بازرسی‌ها به موضوعات مهم و اساسی پرداخت تا گره‌ای از مشکلات مردم حل شود.
وی با اشاره به اینکه اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه بر تمامی برنامه‌های سازمان اولویت دارد بر لزوم پیگیری سریع دستورات صادره تاکید کرد.

دکتر خدائیان با تقدیر از عملکرد بازرسی استان کردستان وضعیت این مجموعه در استان را قابل تقدیر دانست و جایگاه بازرسی در استان را خوب ارزیابی کرد و خواستار ادامه این روندشد.

وی با تاکید بر اینکه در بازرسی‌ها خط قرمزی وجود ندارد،گفت: بایدبه گونه‌ای رفتار کردکه مدیران پاکدست و توانمند ما را در کنار خودشان ببنند و مدیران فاسد شناسایی و با آنها برخورد شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی