سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/02 - 14:34
  • تعداد بازدید خبر : 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در دیدار بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد با معاون حقوقی بنیاد مسکن کشور مطرح شد؛

تاکید بر تحقق شعار سال با افزایش تولید مسکن و محرومیت زدایی روستاها/ ضرورت آموزش کارکنان درزمینه جرائم شغلی

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار بر تحقق شعار سال با افزایش تولید مسکن و محرومیت زدایی روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد مهدی صالحی بازرس کل استان در این دیدار ضمن تبیین جایگاه سازمان بازرسی کل کشور در قانون اساسی و قوانین مرتبط به بررسی آسیب شناسی مسائل و مشکلات حوزه مسکن به ویژه نحوه هزینه کرد عوارض روستاها، نحوه توزیع و مصرف قیر در حوزه بنیاد وکنترل کیفیت پروژه‌ها پرداخت.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تلاش جهادی برای حمایت از روستاهای محروم از همه ظرفیت‌های قانونی خود برای افزایش تولید مسکن استفاده کند.

تاکید بر تحقق شعار سال با افزایش تولید مسکن و محرومیت زدایی روستاها

صالحی با اشاره به شعار سال " جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری و پیگیری‌های رئیس سازمان بازرسی کل کشور تحقق آن را ضروری دانست و تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بسیج امکانات و ظرفیت‌های قانونی خود در افزایش تولید مسکن و محرومیت زدایی روستاها برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها نقش آفرینی کند.

ضرورت آموزش کارکنان در زمینه جرائم شغلی

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سالهای اخیر در ادارات دولتی اقدامات برخی از کارکنان منتهی به جرم یا تخلف شده است اموزش کارکنان در بحث جرائم شغلی را مهم دانست و گفت : علاج جلوگیری از جرم یا تخلف کارکنان آموزش مستمر و آشنا کردن انها با قوانین و مقررات است.

صادق لو معاون حقوقی بنیاد مسکن کشور نیز در این دیدار گفت: تحقق شعار سال و خدمت به محرومان و مستضعفین در بحث مسکن، توسعه و مقاوم سازی روستاها از رسالت‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

برپایه این خبر؛بازرس کل استان به همراه سربازرس گروه تولید و توسعه با معاون حقوقی بنیاد مسکن کشور، مدیر کل و معاونین بنیاد مسکن استان دیدار و در خصوص مسائل، مشکلات و آسیب شناسی‌های حوزه بنیاد به بحث، تبادل نظر و ارائه راهکار‌های لازم پرداخته شد.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی