سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 09:28
  • تعداد بازدید خبر : 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید بازرس کل قضایی استان یزد بر لزوم آگاهی بخشی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی

نشست تعامل و هم‌اندیشی بین بازرسی کل استان یزد و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور بازرس کل و دادستان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان یزد، رضا مختاری بازرس کل قضایی استان یزد در این نشست با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران قضایی دادسرای عمومی و انقلاب یزد بیان کرد: دادسرا به عنوان خط مقدم دستگاه عدلیه و قضا در احیای حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی نقش بسیار مهمی دارد.

بازرس کل قضایی استان تصریح کرد: قطعاً این نشست‌ها و جلسات فواید و اثرات مثبت زیادی به همراه خواهد داشت و هرچه این تعاملات و هماهنگی ها بیشتر باشد اهداف و تکالیف تعیین شده در سند تحول و تعالی قوه قضائیه کامل تر محقق می شود. لذا این مهم مستلزم هم افزایی و برنامه ریزی مستمر و جامع است.

بازرس کل قضایی استان با ذکر اینکه موضوع پیشگیری از وقوع جرم و تخلف به عنوان اولویت کاری بازرسی کل استان بوده، بر لزوم آگاهی بخشی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

وی بیان داشت: همواره تلاش شده است تا صیانت از مدیران در اولویت کاری ما باشد. البته این بدان معنی نیست که ملاحظه ای در مبارزه با فساد و تخلف داشته باشیم، چرا که خط قرمز همه ما باید مبارزه با فساد باشد و امروزه این موضوع مطالبه اصلی مقام معظم رهبری، رئیس قوه قضائیه و همه مردم است.

مختاری با اشاره به پیشگیری و ارائه آموزش‌های لازم به مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان، خاطرنشان کرد: این بازرسی کل سعی کرده تا به صورت مستمر و برنامه ریزی شده، موضوعات مهم را با مکاتبات آگاهی بخشی و برگزاری جلسات کارشناسی به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان گوشزد کند.

بازرس کل قضایی استان با تاکید بر اینکه تعامل همه جانبه دو مجموعه یک ضرورت انکارناپذیر است، ضمن تشکر از زحمات قضات دادسرای یزد، خواستار این شد که اهتمام و تلاش و جدیت لازم در رسیدگی به گزارشات ارسالی بازرسی کل داشته باشند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -