سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/06/07 - 11:32
  • تعداد بازدید خبر : 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید بازرس کل استان گیلان بر لزوم توجه به قوانین در فرایند نام نویسی دانش آموزان

بازرس کل استان گیلان در جمع مدیران آموزش و پرورش گفت: مدارس دولتی و غیر دولتی در فرآیند نام‌نویسی دانش آموزان و گرفتن شهریه موظف به اجرای قانون هستند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، احمد آقایی بازرس‌کل استان گیلان در جمع مدیران آموزش و پرورش استان گیلان گفت: برخی گلایه‌ها در سطح کشور در خصوص اخذ غیرقانونی شهریه از سوی برخی مدیران مدارس به سازمان بازرسی گزارش شده که این امر خلاف قانون است و تخلف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی وظیفه ذاتی خود یعنی نظارت را انجام می‌دهد، افزود: خوشبختانه تاکنون موردی از این دست به سازمان بازرسی استان گزارش نشده است و در صورت مشاهده و یا گزارش با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

در این نشست که مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، معاونین بازرسی‌کل و سربازرس و بازرسان گروه فرهنگی و اجتماعی بازرسی‌کل گیلان، آقایی را همراهی می‌کردند بر لزوم توجه همه مدیران مدارس به قوانین و مقررات در هنگام ثبت‌نام تاکید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم در این نشست گفت: ۳۷۸ هزار دانش آموز گیلانی امسال برای سال تحصیلی جدید در ۳ هزار و ۹۰۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل می‌شوند.

در این نشست همچنین برخی از حاضران نظرات و‌پیشنهادات خود را در خصوص مشکلات سیستم آموزشی بیان کردند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -