سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 13:31
  • تعداد بازدید خبر : 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تأکید بازرس کل استان قم بر تسریع در تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی سایت‌های ساخت مسکن در استان قم

بازرس کل استان قم در جلسه ای که با هدف تسریع در ساخت کاربری‌های زیربنایی و روبنایی ساخت مسکن در استان برگزار شد، بر تسریع در تامین خدمات زیربنایی و روبنایی سایت های ساخت مسکن در استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان قم، با عنایت به سرعت مطلوب طرح های مسکن در استان قم، نظر به اینکه تحویل و اسکان در واحدهای مسکونی مستلزم فراهم بودن امکانات زیربنایی (آب، برق، گاز و ...) و روبنایی (کاربری‌های عمومی، خدماتی، درمانی، آموزشی و ...) است، لذا علی رغم گذشت مدت زمان قابل توجه از شروع طرح، احداث این کاربری ها مورد قبول ارزیابی نشده است.

بنابراین جلسه ای با هدف تسریع در ساخت کاربری‌های زیربنایی و روبنایی با حضور حجت الاسلام محمود طالبی بازرس کل استان قم و جمعی از مدیران و متولیان مرتبط استانی اعم از نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، معاون فرهنگی استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی، قائم مقام صدا و سیما، مدیرکل نوسازی مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش و خیّرین مدرسه ساز برگزار شد.

در این جلسه به منظور استفاده از قابلیت و ظرفیت‌های موجود، برای عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از سرمایه گزاری و رهنمودهای ارائه شده از سوی بازرس کل استان، در خصوص مشکلات مرتبط و تسریع و تسهیل در امور مربوطه و رفع موانع و نارسایی‌های موجود، متناظر با تکالیف دستگاه‌های متولی، تصمیماتی اتخاذ شد.  

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی