سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 14:02
  • تعداد بازدید خبر : 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست پیشگیرانه بازرس کل استان خراسان شمالی در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان

بازرس‌کل استان خراسان شمالی در نشست پیشگیرانه با مدیران و کارکنان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی تاکید کرد: قبل از انعقاد قراردادهای احداث مدارس، درخصوص مناسب بودن زمین، تملک قطعی و بلامعارض بودن آن بررسی لازم انجام شود.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان خراسان شمالی، صادق اسپیدکار با حضور در نشست پیشگیرانه با مدیران و کارکنان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان‌شمالی ضمن بیان اهم یافته‌ها در بازرسی‌های صورت گرفته از این اداره‌کل گفت: باید همواره به گونه‌ای عمل شود که قبل از انعقاد قراردادهای احداث مدارس بالاخص مدارس روستایی، در خصوص مناسب بودن زمین، تملک قطعی و بلا معارض بودن آن و استعلام‌های مورد نیاز و اقدامات قانونی، بررسی لازم صورت پذیرفته و اطمینان حاصل شود.

بازرس کل استان همچنین بر اهمیت پیگیری مستمر طرح‌ها و پیمان‌های منعقده بر اساس مفاد آن تاکید کرد و گفت: در صورت تاخیر در اجرا و یا تعطیلی کارگاه‌ها و یا سایر موارد مندرج در ماده 46 شرایط عمومی پیمان، اقدامات لازم برای فسخ پیمان مدنظر دستگاه قرار گیرد و از طولانی شدن مدت اجرای پروژه و یا تعطیلی بی دلیل کارگاه‌ها به مدت طولانی جلوگیری به عمل آید.

اسپیدکار افزود: لازم است انبارها به طور مرتب توسط مدیران بازدید شود و چیدمان و نحوه انبارداری به منظور اجتناب از وارد شدن آسیب به اموال و تجهیزات کنترل گردد.

در این نشست همچنین شاهرودی سربازرس امور فرهنگی و اجتماعی بازرسی‌کل استان نیز مواردی را به منظور  ارتقاء و بهبود عملکرد اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان بیان کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -