- استقرار هیأت بازرسی در معاونت عمرانی شهرداری بندرعباس 03/04/24
- هیأت بازرسی استان گلستان در سازمان جهادکشاورزی استان مستقر شد 03/04/24
- استقرار هیأت بازرسی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در سال 1403 03/04/24
- بازدید بازرس کل استان اصفهان از مرکز نظارت تصویری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان 03/04/24
- نظارت بر آمادگی متولیان برگزاری مراسم ملی یومالعباس در هشتم ماه محرم در زنجان/ پیشنهادات بازرسی برای ارائه خدمات بهتر به حاضران در مراسم 03/04/24
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از نحوه برگزاری آزمون سراسری 1403 در دانشگاه یزد 03/04/24
- بازدید سرزده بازرسکل استان خراسان شمالی از واحدهای فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری استان 03/04/24
- گره گشایی از مشکلات پیش روی شرکت صنایع سیم و کابل مشهد/ جلوگیری از بیکاری 400 نفر/ مدیرعامل شرکت: با ورود سازمان بازرسی شرکت از ورشکستگی و تعطیلی نجات یافت 03/04/24
- تأکید بازرس کل استان بوشهر بر حمایت از شرکت های دانش بنیان 03/04/23
- هیأت بازرسی استان چهارمحال و بختیاری در ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مستقر شد 03/04/23
بررسی نحوه پاسخگویی به مراجعین در بازدید سرزده بازرسکل قضایی استان یزد از شهرداری منطقه 4 یزد
بازرسکل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی از شهرداری منطقه 4 یزد سرزده بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان یزد، رضا مختاری بازرس کل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی با هدف ارزیابی مجمومه فعالیتها و نحوه پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان به صورت سرزده از شهرداری منطقه 4 یزد بازدید کرد.
بازرس کل قضایی استان یزد در این بازدید ضمن سرکشی از اتاقهای شهرداری منطقه 4 و دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف، نحوه خدماترسانی شهرداری به مردم و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.
مختاری با تاکید بر مؤلفه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی شاخصهای مهم در حقوق شهروندی نظام اداری، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع رعایت مؤلفههای رفتاری کارکنان در قبال شهروندان و پاسخگویی به ارباب رجوع میباشد که میبایست کارکنان کلیه دستگاههای اجرایی آن را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.
بازرس کل قضایی استان خاطر نشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه درخصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد و تکریم اربابرجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه میگردد و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه بر اساس میزان رضایتمندی مردم از آنها است.
وی افزود: بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدماترسان و نظارت بر نحوه خدمترسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع براساس سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان است و بر همین اساس بازرسی کل استان نیز این موضوع را در دستورکار خود قرار داده است.
شایان ذکر است در این بازدید مشکلاتی از قبیل ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه و کمبود نیرو و تجهیزات از قبیل خودرو و... و کثرت درخواستهای عموم در مورد آسفالت خیابانها و کوچههای تحت نظارت منطقه احصاء و در این خصوص به مسئولین مربوطه دستوراتی ابلاغ گردید.