سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 11:32
  • تعداد بازدید خبر : 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی نحوه پاسخگویی به مراجعین در بازدید سرزده بازرس‌کل قضایی استان یزد از شهرداری منطقه 4 یزد

بازرس‌کل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی از شهرداری منطقه 4 یزد سرزده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان یزد، رضا مختاری بازرس کل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی با هدف ارزیابی مجمومه فعالیت‌ها و نحوه پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان به صورت سرزده از شهرداری منطقه 4 یزد بازدید کرد.

بازرس کل قضایی استان یزد در این بازدید ضمن سرکشی از اتاق‌های شهرداری منطقه 4 و دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف، نحوه خدمات‌رسانی شهرداری به مردم و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.

مختاری با تاکید بر مؤلفه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی شاخص‌های مهم در حقوق شهروندی نظام اداری، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع رعایت مؤلفه‌های رفتاری کارکنان در قبال شهروندان و پاسخگویی به ارباب رجوع می‌باشد که می‌بایست کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی آن را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.

بازرس کل قضایی استان خاطر نشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه درخصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد و تکریم ارباب‌رجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه می‌گردد و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه بر اساس میزان رضایتمندی مردم از آن‌ها است.

وی افزود: بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های خدمات‌رسان و نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع براساس سیاست‌های سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان است و بر همین اساس بازرسی کل استان  نیز این موضوع را در دستورکار خود قرار داده است.

شایان ذکر است در این بازدید مشکلاتی از قبیل ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه و کمبود نیرو و تجهیزات از قبیل خودرو و... و کثرت درخواست‌های عموم در مورد آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های تحت نظارت منطقه احصاء و در این خصوص به مسئولین مربوطه دستوراتی ابلاغ گردید.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -