سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/06/14 - 10:08
  • تعداد بازدید خبر : 319
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی مشکلات تأمین برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان در بازرسی کل استان

جلسه بررسی مشکلات، موانع و چالش‌های تامین برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان در بازرسی‌کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان سیستان و بلوچستان، محمدرضا شهریاری‌نژاد بازرس‌کل استان در این جلسه که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سیستان و بلوچستان و مدیران‌عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، ضمن تبیین شعار سال و لزوم حمایت حداکثری از تولید و سرمایه‌گذاری‌ در استان، خواستار تأمین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به‌منظور جذب حداکثری سرمایه‌گذار شد و گفت: دستگاه‌های متولی امر به‌هیچ ‌عنوان نباید به‌گونه‌ای عمل کنند که تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران به دلیل عدم تأمین زیرساخت مناسب نتوانند در استان فعالیت داشته باشند.

بازرس‌کل استان سیستان و بلوچستان همچنین در این جلسه متذکر شد بازرسی‌کل استان در صورت مشاهده هرگونه ترک فعل از سوی مدیران دستگاه‌های متولی که منجر به خروج سرمایه‌گذاری از استان شود، برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

گفتنی است در این جلسه به تناسب مشکلات مطرح‌شده، راهکار مناسب اتخاذ و جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی