سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1395/12/25 - 14:30
  • تعداد بازدید خبر : 7085
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی عملکرد یکساله و دستاوردهای سازمان بازرسی كل كشور در جلسه شورای معاونین

رئیس و معاونین سازمان بازرسی کل کشور در آخرین جلسه خود در سال 95 عملکرد یکساله و دستاوردهای سازمان را بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، قاضی ناصر سراج در آخرین نشست شورای معاونین سازمان با تبريك ميلاد دخت گرامي پيامبر اعظم(ص) و آغاز سال جديد اقدامات سازمان در سال جاری را بررسي و از اهتمام مدیران و کارکنان در اجرای موفق
برنامه‌های مصوب و انجام نظارت و بازرسی‌های اثربخش تقدیر نمود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر وظیفه ذاتی و مأموریت سازمان، اظهار داشت: محدودیت‌های موجود، سازمان را مجاب می‌کند تا در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تأکیدات ریاست قوه قضائیه اقدامات خود را متمرکز، سازمان‌دهی و پیگیری نماید.
وي با اشاره به برنامه‌های سازمان بازرسي در سال 95 خاطرنشان كرد: در سال آتی از مهم‌ترین جهت‌گیری برنامه‌های سازمان، مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری و مدیریت کشور خواهد بود و تمام تلاش واحدهای نظارتی و بازرسی بر موضوعات کلیدی و محیط‌های آسیب‌زا معطوف خواهد شد.
قاضي سراج ادامه داد: در این راستا با قاطعیت و جدیت از حقوق بیت‌المال دفاع خواهیم کرد و بر این اساس پیگیری موضوعاتی نظیر اقتصاد مقاومتی، مسایل زیست‌محیطی و مدیریت مالی، رونق کسب‌وکار و تولید مبنای برنامه‌های سازمان در سال آینده می‌باشد.
وي همچنین اظهار امیدواری کرد در مبارزه با سوء جریانات اداری، مالی و اقتصادی نظارتی پویا و فعال بر منابع و مصارف دستگاه‌های اجرایی، انعقاد قراردادها و اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و اعطای مجوزها و واگذاری‌ها داشته باشیم و در نهایت احیای حقوق دولتی و ارتقاء پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و مطالبات مردمی در دستگاه‌های اجرایی را شاهد باشیم.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور در پایان افزود: انجام این مهم با همدلی، انسجام سازمانی و تقویت ظرفیت‌های نظارت و بازرسی و همکاری دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر خواهد بود.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم