سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/08/13 - 08:50
  • تعداد بازدید خبر : 157
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی - قضایی سازمان بازرسی مطرح کرد

برخورد با هر دستگاهی که تکالیف قانونی خود را نسبت به شرکت‌های دانش بنیان انجام ندهد

اسدیان گفت: با هر دستگاهی که تکالیف قانونی خود را نسبت به شرکت های دانش بنیان انجام ندهد، برخورد می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر احمد اسدیان معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر رئیس سازمان بازرسی و هیات همراه به گلستان در جلسه‌ای که در کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد، پای صحبت مدیران شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های خلاق این مرکز نشست و مشکلات و موانع این شرکت‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: در قوانین مختلف مانند قانون جهش تولید دانش بنیان و قانون حمایت از تولید داخلی ... به صورت مستقیم برای شرکت‌های دانش بنیان حق و حقوقی در نظر گرفته شده است و سازمان بازرسی مسئول نظارت بر اجرای این قوانین است.

معاون سازمان بازرسی افزود: اگر شرکت دانش بنیانی به ما مراجعه و اعلام کند حق و حقوق آن ها توسط بانک و یا دستگاهی رعایت نشده باشد نسبت به آن دستگاه تشکیل پرونده می‌شود و موضوع را بررسی می کنیم.

اسدیان ادامه داد: در نامه ای کتبی به تمام استان ها اعلام شده است که سازمان بازرسی باید از حقوق شرکت های دانش بنیان حمایت کند.

وی افزود: بدون تعارف اعلام می کنم با هر دستگاهی که تکالیف قانونی خود را نسبت به شرکت های دانش بنیان انجام ندهد، برخورد می کنیم.

اسدیان گفت: اگر طی مذاکره با دستگاهی که به تکالیف خود عمل نکرده است این موضوع حل شد که هیچ وگرنه برای دستگاه پرونده قانونی تشکیل داده می شود و اگر موضوع در استان قابل حل نشدن باشد به ما در مرکز ارجاع داده می شود.

بنابراین گزارش، معاون سیاسی-قضایی سازمان بازرسی همچنین در جریان این سفر از شرکت دانش بنیان تولید اسانس و گیاهان دارویی بازدید کرد.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی