سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 10:09
  • تعداد بازدید خبر : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با ورود بازرسی استان فارس: معوقات رانندگان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی پرداخت شد

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس از پرداخت معوقات مربوط به رانندگان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با ورود بازرسی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان فارس، کاظم اکرمی با بیان اینکه یکی از شروط حمایت از واحدهای تولیدی پرداخت حقوق و مزایای کارگران و افرادی است که در آن مجموعه مشغول بکارند، افزود: چندی قبل تعدادی از رانندگان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی طی تماس تلفنی با سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی (136) نسبت به عدم پرداخت حق و حقوق خود از سوی این شرکت شاکی بوده و مدعی شدند که دو ماه است که مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.

وی گفت: با اعلام این گزارش به بازرسی‌کل استان فارس، پیگیری لازم برای رفع مشکلات کارگران در دستور کار قرار گرفت.

بازرس‌کل استان فارس در رابطه با نتیجه ورود این سازمان توضیح داد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اقدامات لازم برای پرداخت حق و حقوق رانندگان این شرکت به عمل آورد.

اکرمی ادامه داد: در نهایت با اقدامات انجام شده و پیگیری‌های بازرسی استان فارس مطالبات رانندگان شرکت پرداخت و آنها به حق و حقوق خود رسیدند.

گفتنی است؛ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از سه شرکت تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به مرکزیت شیراز بوده که دارای پنج منطقه عملیاتی است.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی