سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/16 - 14:31
  • تعداد بازدید خبر : 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل کهگیلویه وبویر احمد: دستگاه‌های متولی در جذب سرمابه گذار برای توسعه بخش گردشگری غفلت نکنند

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدید‌های میدانی خود از طرح‌های تولیدی و صنعتی در سطح استان، ازطرح گردشگری چند منظوره یاسوج بازدید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی در جذب سرمایه گذار برای توسعه زیر ساخت‌های بخش گردشگری استان غفلت نکنند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمد مهدی صالحی در بازدید از طرح گردشگری چند منظوره یاسوج با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد به ویژه شهر یاسوج با توجه با نعمت‌های خدادادی و موقیت جغرافیایی قطب گردشگری جنوب کشور است، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در بخش‌های مختلف می‌تواند نقطه عطفی در اشتغال و اقتصاد استان داشته باشد.

وی با گلایه از وضعیت اشتغال در صنعت گردشگری استان تاکید کرد: دستگاه‌های متولی و مسئولان استانی باید با بسیج امکانات و جذب سرمایه گذاران زمینه مناسبی را برای توسعه بخش‌های مختلف گردشگری ازجمله، ساخت هتل‌ها و واحدهای پذیرایی با مشارکت مردم فراهم نمایند.

سعید طالبی‌پور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حاشیه این بازدید گفت: توسعه طرح‌های گردشگری به منظور توسعه اقتصاد گردشگری در اولویت برنامه سازمان میراث فرهنگی است و مصمم هستیم ظرفیت‌های گردشگری استان را توسعه و شکوفا کنیم.

گفتنی است این مجتمع گردشگری چند منظوره توسط بخش خصوصی و در مساحت 3 هکتار شامل 2300 مترمربع سالن همایش با ظرفیت 2هزار نفر، رستوران، سفره خانه، 15 سوئیت اقامتی و تفریحی ، 10 آلاچیق با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در منطقه جدول غوره یاسوج در حال احداث می‌باشد.

بر پایه این خبر؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با هدف بررسی مشکلات حوزه گردشگری از طرح گردشگری چند منظوره یاسوج دیدار و دستورات لازم برای رفع مشکلات این مجتمع را صادر کرد.

انتهای پیام//

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -