سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/17 - 14:45
  • تعداد بازدید خبر : 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل کهگیلویه وبویر احمد مطرح کرد؛ حمایت از صنعت گردشگری با مشارکت مردم/ بازدید از طرح گردشگری بویرلند یاسوج

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طرح‌هایی که در جهت توسعه صنعت گردشگری به ویژه با مشارکت مردم است، قاطعانه حمایت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمدمهدی صالحی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از طرح‌های تولیدی و گردشگری در سطح استان، از طرح گردشگری بویرلند یاسوج بازدید کرد و با بیان اینکه شهر یاسوج با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی می‌تواند قطب گردشگری جنوب کشور باشد، اظهار کرد: شهر یاسوج با داشتن ظرفیت‌های گردشگری متنوع می‌تواند نقش مهمی در اشتغال و اقتصاد استان داشته باشد.

وی  نقش مردم در توسعه صنعت گردشگری را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: دستگاه‌های متولی و مسئولان استانی باید از این ظرفیت‌های مهم خدادادی و جذب سرمایه گذار زمینه مناسبی را برای توسعه بخش‌های مختلف گردشگری ازجمله، محیط‌هایی دلنشین و شاد، ساخت هتل‌ها و واحدهای پذیرایی با مشارکت مردم فراهم کند.

گفتنی است این مجتمع گردشگری توسط بخش خصوصی و در مساحت 1هکتار شامل سالن همایش و بیلیارد، رستوران و کافی شاب در 3طبقه، 15 سوئیت اقامتی و تفریحی، 8 آلاچیق، فضای اسکیت و شهربازی، زمین چمن فوتبال و والیبال ساحلی و پیست دوچرخه سواری با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در منطقه سروک یاسوج در حال احداث می باشد که فاز اول 20 نفر اشتغالزایی و در صورت تکمیل شدن فاز‌های 2و 3 ظرفیت بیش از 100 نفر اشتغالزایی را دارد.

بر پایه این خبر؛ بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه بازرس گروه اقتصادی و زیربنایی و مدیرعامل بانک‌کشاورزی استان از طرح گردشگری بویرلند یاسوج بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکلات این مجموعه گردشگری جهت تسهیل در امر پرداخت تسهیلات را صادر کرد.

انتهای پیام//

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -