سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/12/22 - 16:28
  • تعداد بازدید خبر : 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها از سازمان آتش نشانی تهران بازدید کرد

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها از سازمان آتش نشانی تهران بازدید کرد و و در جریان برنامه‌ها و اقدامات این سازمان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در ادامه بازدیدها و بازرسی‌های نوبه‌ای و فوق‌العاده سازمان بازرسی کل از بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان، ظهر امروز محمودرضا مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها با هیات همراه از سازمان آتش نشانی تهران بازدید و در جریان برنامه‌ها و اقدامات این سازمان قرار گرفت.

مهرورز در این بازدید که با هدف بررسی عملکرد و اقدامات سازمان آتش نشانی در ایام منتهی به سال به ویژه چهارشنبه آخر سال موسوم به چهارشنبه‌سوری صورت گرفت ضمن عرض خداقوت به همکاران محترم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در جریان نحوه فعالیت‌ها و برنامه‌های پیشگیرانه این دستگاه قرار گرفت.

وی گفت: با عنایت به گزارشات دریافتی و بازدید امروز، بحمدالله تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه در رابطه با جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده و امیدواریم با کمک و همراهی مردم شاهد حداقل حوادث و کمترین گزارشات از وقوع رخدادهای ناگوار باشیم.

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها ادامه داد: از والدین عزیز تقاضا داریم‌ از حضور فرزندان و کودکان خود در اماکن پرخطر ممانعت بعمل آوردند.وی در ادامه خطاب به صاحبان صنوف مواد و لوازم شیمیایی نسبت به فروش مواد آتش زا و لوازم محترقه هشدار داده و گفت: این فروشندگان مراقبت کرده و از فروش مواد شیمیایی قابل اشتعال به افراد مشکوک خودداری کنند.

مهرورز گفت: در راستای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال، با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته تا بر ممنوعیت عرضه مواد سوختی از جمله بنزین به جز برای باک خودرو اهتمام و تاکید داشته باشند.بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها در پایان گفت: همچنین با دستگاه‌های مختلف اورژانس، پلیس راهور، دستگاه‌های خدمت رسان همچون آب و فاضلاب، برق، گاز و ... هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته تا انشالله شب آرام و کم‌خطری را برای مردم عزیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی