سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/01/18 - 14:50
  • تعداد بازدید خبر : 211
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی از باشگاه‌‌های استقلال و پرسپولیس بازدید کرد/ بررسی عملکرد سرخابی‌ها در زمینه اخذ مجوز حرفه‌ای

بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور، از دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده به منظور روند اخذ مجوز حرفه‌ای قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، لقمان کیاپاشا بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور، از دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده به منظور روند اخذ مجوز حرفه‌ای قرار گرفت.

وی در جریان این بازدیدها ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیران عامل دو باشگاه، آخرین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای اخذ مجوز حرفه ای را بررسی و در جریان عملکرد مدیریتی سرخابی ها قرار گرفت.

در این دیدار‌ها، مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گزارشی از اقدامات انجام شده که مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC و فدراسیون فوتبال است، ارائه کردند.

کیاپاشا در رابطه با بازدیدهای صورت گرفته اظهار کرد: اخذ مجوز حرفه‌ای، مستلزم اجرای یک سری معیارهای الزام آور است که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام و باشگاه‌ها موظف به اجرا و بارگذاری اسناد آن در سایت موردنظر فدراسیون فوتبال تا تاریخ تعیین شده هستند.

وی توضیح داد: این معیارها مشتمل بر ۵ معیار ورزشی، زیرساختی، حقوقی، مالی و پرسنلی و اداری به همراه زیرشاخه های مربوطه است.

بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور گفت: با عنایت به اینکه باشگاه‌های متقاضی اخذ مجوز حرفه‌ای، تا تاریخ یازدهم فروردین فرصت داشته‌اند که نسبت به حل مشکلات مالی و پرداخت بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی (بر اساس احکام صادره) اقدام نمایند، لذا مدیران عامل دو باشگاه‌ مذکور ضمن ارائه توضیحاتی اظهار داشتند اقدام لازم در این خصوص انجام شده است.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی