سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 12:20
  • تعداد بازدید خبر : 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان گیلان: نیروی انتظامی علمدار و خط مقدم تامین امنیت است

فرمانده انتظامی استان گیلان به مناسبت هفته قوه قضاییه با بازرس کل استان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، سردار ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان به مناسبت هفته قوه قضاییه با بازرس کل استان دیدار و بر لزوم تعامل و همکاری فی مابین تاکید کرد.

سجاد ده ده جانی بازرس کل استان گیلان در این دیدار، ضمن خیرمقدم به سردار ملکی گفت: کار سازمان بازرسی و پلیس در خیلی از جنبه‌ها شباهت‌هایی با هم دارد؛ بازرسان ما برای آرامش روانی مردم و حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌ها با فساد مبارزه می‌کنند و نیروی انتظامی هم تیشه به ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت برای مردم عزیز ایران و استان باشد.

بازرس‌کل استان گیلان همچنین از اقدامات قابل توجه فرمانده نیروی انتظامی استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی علمدار و خط مقدم تامین امنیت و مبارزه با فساد است.

وی با تاکید بر اینکه ما همواره پلیس مقتدر را در کشور می‌پسندیم، افزود: بازرسی گیلان پرونده‌های مشترکی با پلیس امنیت اقتصادی گیلان داشته که با همکاری هم به نتایج خوبی هم رسیده است.

سردار ملکی هم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه به مجموعه بازرسی کل استان گیلان بر حفظ همکاری با مجموعه‌های نظارتی استان تاکید و افزود : نیرو انتظامی در همه حال با اقتدار برای مبارزه با مفاسد آماده است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -