سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 13:29
  • تعداد بازدید خبر : 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان گیلان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند

سومین نشست بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای مصوبات سفر استانی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، در این نشست آخرین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گیلان، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره کل آموزش و پرورش و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در خصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بررسی شد.

احمد آقایی بازرس کل استان گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دانشگاه‌های کشور در اولویت اجرای این قانون مهم قراردارند.

بازرس کل استان گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون هستند افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با در نظر گرفتن وضعیت رفاه مادران شاغل از جمله تعیین زمانی برای شیردادن به نوزادان و تاسیس مهد کودک در ادارات اقدام کنند.

وی همچنین بر برگزاری دوره های آموزشی ازدواج و فرزند آوری در دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گیلان تاکید کرد.

زهرا یعقوب نژاد مدیر کل اموز زنان وخانواده استانداری گیلان هم در این نشست بر لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و خیر در اجرای درست این قانون تاکید کرد.

در این نشست همچنین  خانم دکتر کاظمی رئیس انجمن متخصصین زنان و زایمان کشور، دکتر برزگر رئیس سازمان نظام پزشکی گیلان، دکتر آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر دوستار رئیس دانشگاه گیلان، رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش و آقاجانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از اخرین تمهیدات صورت گرفته در اداره تحت نظارت خود گزارش دادند.

در ابتدای این نشست هر یک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان کردند.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -  -