• تاریخ انتشار : 1403/04/30 - 10:17
  • تعداد بازدید خبر : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازرس کل استان زنجان در دیدار با نماینده خدابنده: برخی از قوانین دستگاه‌های اجرایی نیازمند تنقیح و اصلاح توسط مجلس شورای اسلامی است

بازرس‌کل استان با نماینده مردم شهرستان خدابنده در محل بازرسی کل استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان زنجان، در راستای سیاست‌های کلی سازمان بازرسی و به منظور بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادهای نمایندگان مردم در  مجلس شورای اسلامی نشستی با حضور احمد بیگدلی نماینده مردم شهرستان خدابنده با بازرس‌کل استان در محل این بازرسی کل برگزار شد.

در این دیدار بازرس کل استان زنجان با بیان رسالت و ماموریت سازمان بازرسی و عملکرد این بازرسی کل در حوزه برنامه‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور پرداخت.

وی وضعیت عملکرد دستگاه‌های استان و آسیب‌های موجود در آن دستگاه‌ها را تشریح و بیان کرد: برخی از قوانین دستگاه‌های اجرایی نیازمند تنقیح و اصلاح توسط مجلس شورای اسلامی است.

در ادامه این دیدار احمد بیگدلی نماینده مردم شهرستان خدابنده ضمن تشکر از عملکرد بازرسی‌کل استان اظهار کرد: بازرسی یک دستگاه کمک یار و راهگشای مسایل و مشکلات پیش‌روی دستگاه‌هاست و دستگاه‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سازمان بازرسی برای پیشبرد اهداف خود بهره‌برداری کنند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -