سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/08 - 14:45
  • تعداد بازدید خبر : 52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازرس کل استان ایلام: بازرسی با هیچکس تعارف ندارد/ حق مردم تضعیف شود مدیر ملزم به پاسخگویی است

بازرس‌کل استان ایلام گفت: بازرسی با هیچکس تعارف ندارد و هر جا ببیند حق مردم تضعیف شده وارد شده و مدیر ملزم به پاسخگویی است.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان ایلام، مالک روشنی در دیدار شهردار، معاونین و اعضای شورای اسلامی ایلام گفت: شورای اسلامی شهر بعنوان نمایندگان مردم و شهردار بعنوان منتخب شورا باید تقوا، تعهد و خدمتگزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا مردم ما مردمی بسیار نجیب و قدرشناس هستند‌.

وی افزود: شهردار باید بررسی کند در طول این مدتی که در تصدی سمت شهرداری بوده است چه کارهای انجام داده و چه کارهای انجام نداده تا با تجربه و تحلیل آنچه روی داده و نداده بتواند برنامه ای جامع برای ادامه راه تدوین کند.

روشنی اظهار کرد: انسان کمال طلب است و باید در هر زمینه ای رو به پیشرفت باشد.شهردار بومی است و مشکلات شهری را بیشتر لمس می کند و اعضای شورا نیز باید کمک کار باشند و به سمت وحدت و همدلی حرکت کنند.

بازرس کل استان ایلام تصریح کرد: اعضای شورا نباید با دودستگی مانع کار شوند مردم می‌گویند ما به شورا رای دادیم که به شهردار برنامه بدهند و از او کار بخواهند.

وی گفت: در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز شهرداری باید مقتدر ظاهر بشود و برخوردهای لازم و قانونی را داشته باشد و هرگونه تعرض و زمین خواری باید خط قرمز باشد.

وی افزود: برخی از مصوبات شورای شهر چرا اجرایی نمی شوند بالاخره اگر قانونی هست باید اجرا شوند واگر غیر قانونی هستند نباید مصوبه غیر قانونی تصویب شود.

روشنی با ذکر این مهم که ساخت و سازها باید منطبق بر قوانین و اصول و آیین نامه های مهندسی باشد گفت: چرا در حالیکه طرح جامع ابلاغ شده اما صدور پروانه بر اساس طرح تفصیلی قبلی صورت می پذیرد که این موضوع باید تعیین تکلیف بشود چون برخی افراد به این امر معترضند و حق هم دارند بالاخره مردم ولی نعمت هستند در این جامعه و هدف ما هم خدمتگزاری است.

وی اظهار کرد: سایت بازیافت زباله، تامین و نگهداری ماشین آلات و همچنین احصاء املاک و غرفه ها و ساماندهی آنان نیز باید در دستور کار شورا و شهرداری قرار بگیرد.

وی یادآور شد: مدیریت در برخی واحدها و سازمان های شهرداری ضعیف عمل می کند که اینها مشکلاتی را برای شهرداری و متعاقبا شهروندان بوجود آورده که باید چاره اندیشی و تغییرات جدی ایجاد شود . با هیچکس تعارف نداریم هر جا ببینیم حق مردم تضعیف میشود مدیر را می شناسم و مدیر را ملزم به پاسخگویی می کنم.

بازرس کل استان ایلام گفت: مدیران اقدامات خود و دستگاه‌های متبوع را رسانه ای کنند چون مردم باید از خدمات نظام باخبر شوند و این جهاد تببین است.

  

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -