سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 11:35
  • تعداد بازدید خبر : 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان اردبیل: پروژه سرمایه گذاری آب گرم سرعین تعیین تکلیف می‌شود

بازرس‌کل قضایی استان اردبیل گفت: پروژه به کمارفته و پرچالش آب‌های گرم ساری سو، قره‌سو و حمام شفای سرعین با عنوان طلایه داران در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بازرسی‌کل استان اردبیل، علی رمضان‌پور بازرس‌کل قضایی استان اردبیل با همراهی رئیس دادگستری و فرماندار سرعین و همچنین مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل از پروژه سرمایه گذاری طلایه داران (ساریسو، قره‌سو و حمام شفا)، که توسط بخش خصوصی و شرکت توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی که ۱۸ سال است بلاتکلیف رها شده، بازدید کرد.

این پروژه، معضلات بسیاری را برای اهالی و کسبه شهر توریستی سرعین بوجود آورده، مسایل و مشکلات این پروژه بررسی و دستورات و راهکارهای قانونی جهت رفع این مشکل در سریعترین زمان ممکن انجام گیرد.

در این نشست بازرس کل قضایی استان ضمن تعیین اقدامات قابل اجرا از سوی آب منطقه‌ای، فرمانداری و شهرداری سرعین، مقرر نمود پس از احصای کامل موضوع مراتب در نشستی با حضور استاندار و رئیس کل دادگستری تعیین تکلیف شود.

همچنین با دستور بازرس‌کل قضایی استان مقرر شد شهرداری سرعین در اسرع وقت نسبت به رفع موقعیت خطر و زیبا‌سازی محدوده پروژه ساری‌سو، اقدامات لازم را معمول نموده و در خصوص مشکلات مربوط به تهدیدات بهداشت عمومی از طریق دانشگاه علوم پزشکی استعلام شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -