سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/06/06 - 08:22
  • تعداد بازدید خبر : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس‌کل استان کردستان در جریان بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی سنندج خواستار ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم شد

هواسی در این بازدید بر تکریم هرچه بیشتر بیماران و همراهان، تسریع در رسیدگی به بیماران اورژانسی، افزایش دقت و سرعت در انجام عملیات تریاژ، رعایت دقیق بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کردستان، در راستای دستورات ریاست معزز قوه قضائیه و تاکیدات ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور، عیسی هواسی ضمن برگزاری جلسه با مدیران و مسئولان اداره‌کل تامین اجتماعی و واحدهای تابعه آن و دیدار چهره به‌چهره با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان، به بازدید میدانی از شعب و بیمارستان تامین اجتماعی سنندج پرداخت.

بازرس‌کل استان کردستان با حضور در بخش‌های اورژانس، ارتوپدی، بخش‌های بستری و ICU و استماع مطالبات و شکایات مردمی مربوط به نحوه‌ خدمات‌رسانی، اخذ هزینه‌های درمانی، تاخیر در انجام فعالیت‌های درمانی بیماران اورژانسی، برون‌سپاری بخش‌هایی از روند درمان و... تذکرات لازم را صادر نمود.

وی در این بازدید بر تکریم هرچه بیشتر بیماران و همراهان، تسریع در رسیدگی به بیماران اورژانسی، انجام کلیه خدمات قابل ارائه به بیماران از جمله سونوگرافی و ام آر آی، افزایش دقت و سرعت در انجام عملیات تریاژ، رعایت دقیق بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و همچنین عدم اخذ هزینه‌های مازاد بر موارد قانونی تاکید کرد.

بازرس‌کل استان کردستان در ادامه استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و فضای مناسب بیمارستان تامین اجتماعی در افزایش سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم، ایجاد بخش‌های جدید و به روزرسانی تجهیزات پزشکی بیمارستان را بسیار ضروری دانست.

هواسی با تاکید ویژه بر لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، عنوان داشت: عمده پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند هستند، اما در پاره‌ای از موارد، شکواییه‌هایی مبنی بر اخذ وجوه مازاد و به اصطلاح زیر میزی توسط تعداد محدودی از پزشکان و ایراد آسیب به وجهه حوزه بهداشت درمان گزارش می‌گردد که ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از عموم مردم تقاضا می‌شود موارد تخلف و سوءجریانات را از طریق سامانه اینترنتی 136 به سازمان بازرسی کل کشور منعکس نمایند.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی