سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/28 - 12:52
  • تعداد بازدید خبر : 101
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس‌کل استان خراسان رضوی: برخورد اخلاق مدارانه سرلوحه کار کارگزاران تامین اجتماعی قرار گیرد

بازرس کل استان خراسان رضوی در جمع مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان تاکید کرد که برخورد اخلاق مدارانه موجب جلب رضایت مندی مردم می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان رضوی، همزمان با روز گرامیداشت تامین اجتماعی حجت الاسلام موسی فتوحی رئیس مرکز منطقه ۲ سازمان و بازرسی‌کل استان خراسان رضوی در محل اداره‌کل تأمین اجتماعی استان حضور یافته و در جمع مدیران و کارکنان آن مجموعه سخنرانی کرد.

بازرس کل استان خراسان رضوی خدمت در حوزه تامین اجتماعی را با توجه به جامعه هدف آن امری مقدس و ستودنی دانست و اظهار داشت: اغلب مردم و حتی مدیران از مشکلاتی که این سازمان جهت ارائه خدمات متنوع خود با آن روبروست بی‌اطلاع بوده یا حداقل کم‌اطلاع هستند، لذا می‌بایست مسئولان سازمان تامین اجتماعی با استفاده از ظرفیت این هفته برای تنویر افکار عمومی، سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را که در جهت رفاه مردم است بیان کند.

فتوحی تاکید کرد: با توجه به گروه‌های هدف خدمات تامین اجتماعی برخورد اخلاق مدارانه سرلوحه کار همه کارگزاران این حوزه برای جلب رضایت‌مندی آنان قرار گیرد که البته موجب افزایش سرمایه اجتماعی و کارآمدی نظام خواهد شد و کارایی نظام سبب حفظ نظام شده که حفظ نظام اوجب واجبات است.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -