سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 06:18
  • تعداد بازدید خبر : 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس‌کل استان اردبیل:

بازرسی استان اردبیل به جد از سرمایه گذاران واقعی حمایت می‌کند/ تقدیر استاندار اردبیل از نقش مهم بازرسی در رشد اقتصاد استان

بازرس کل قضایی استان اردبیل گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بازرسی به جد در حمایت از سرمایه گذاران واقعی و اشتغالزا گام‌های بزرگ قانونی برداشته و موانع را رفع می کند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان، علی رمضان‌پور بازرس‌کل قضایی استان اردبیل به همراه استاندار، معاون دادگستری‌کل، معاونین استاندار و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان از کارخانه فرآورده‌های نوشیدنی تسنیم نوش در شهرک تخصصی آب شهرستان نیر که در دو فاز فعالیت خود را آغاز کرده است و برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغالزایی را ایجاد کرده، بازدید کرد.

استاندار اردبیل در این بازدید ضمن تشکر از سرمایه گذار این واحد صنعتی که توانست پس از سالها این واحد راکد را زنده کند، از حمایت همه دستگاه‌های اجرای برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی و فعالیت این واحد تولیدی ظرف یک ماه خبر داد.

وی همچنین از بازرسی کل استان که در راستای توسعه استان منشاء خیر شده و با دستگیری از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران توانسته است نقش ارزشمندی را برای رشد اقتصاد استان رقم بزند خواست تا هم در طی مراحل زیر ساخت‌ها و هم در طی توسعه و رونق این واحد صنعتی حمایت‌های قانونی را انجام دهد.

علی رمضان‌پور بازرس‌کل قضایی استان اردبیل نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور سرمایه گذران قانونمند و اشتغال آفرین از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست در بحث راه، آب، برق و استانداردسازی مناسب  در چارچوب قانون حمایت‌های ویژه را به این واحد صنعتی داشته باشند تا شاهد رشد اقتصادی در استان باشیم.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -