سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/08 - 11:24
  • تعداد بازدید خبر : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید 4 ساعته بازرس کل استان سمنان از شرکت معدنی مس کاوان

بازرس کل استان سمنان ضمن بازدید از شرکت معدنی مس کاوان طی نشستی با حضور مسئولین استان و مدیران این شرکت دستورات لازم را جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات این واحد تولیدی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان سمنان، حجت‌الاسلام علی اکبر رشیدزاده بازرس‌کل استان سمنان به همراه اعضای ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، از شرکت معدنی مس کاوان واقع در عباس آباد میامی از توابع شهرستان شاهرود واقع درفاصله حدود 330 کیلومتری از مرکز استان بازدید کرد.

بازرس کل استان سمنان پس از بازدید میدانی 4 ساعته از بخش های مختلف این شرکت اعم از استخراج، آنالیز، فرآوری، تغلیظ عیار، کارخانه ، انبار و ... از نزدیک در جریان نحوه استخراج و عرضه مواد معدنی قرار گرفت.

رشید زاده همچنین در حاشیه این بازدید در جلسه ای که با حضور مسئولان قضایی استان، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران و نمایندگان شرکت های معدنی مس کاوان، مرمریت، پرشیا اروپا و معدن مس چشمه سفید برگزار شد، شرکت کرده و مشکلات و موانع پیش روی این شرکت ها را شنید.

در این جلسه مسائل و مشکلات مطروحه در بخش های مختلف نظیر کمبود نیروی انسانی متخصص، تامین نقدینگی موردنیاز برای اجرای فعالیت های توسعه ای، تامین آب مورد نیاز، تامین شبکه برق و سوخت احصاء و در دستورکار و پیگیری مسئولین مربوطه قرار گرفت.

بازرس کل استان نیز جهت پیگیری مصوبات این جلسه، دستورات لازم را در راستای تسریع در رسیدگی صادر کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -