سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 14:20
  • تعداد بازدید خبر : 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در جریان سفر رئیس سازمان بازرسی انجام شد؛

بازدید معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی از ریسندگی خاور گیلان/ گفت وگو‌ با کارگران/ دغدغه‌ها و مشکلات این واحد با محوریت بازرسی استان دنبال می‌شود/ اسدیان: نتیجه اقدامات به مرکز اعلام شود/ رویکرد حفظ واحدهای تولیدی باشد

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی در جریان سفر رئیس این سازمان به رشت با حضور در واحد تولیدی ریسندگی خاور از این واحد بازدید و دستوراتی را پیرامون رفع مشکلات مطرح شده، صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، یکی از رویکردهای سازمان بازرسی در دوران تحول و تعالی حمایت از سرمایه گذاری مشروع و واحدهای تولیدی است و دکتر خدائیان رئیس این سازمان همواره بر روی این موضوع تاکید دارد.

بر این اساس در سفرهای استانی رئیس سازمان بازرسی بازدید از واحدهای تولیدی در دستور کار است در این راستا، احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی در جریان سفر رئیس این سازمان به رشت برای سرکشی به واحد تولیدی ریسندگی خاور رفت و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه رونق اقتصاد با افزایش تولید محقق می‌شود بر لزوم کمک به واحدهای تولیدی تاکید کرد.

اسدیان بر لزوم نوسازی این واحد تولیدی تاکید و اعلام کرد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید برای رونق تولید تلاش کنند.

وی با اشاره به واگذاری این واحد تولیدی به بخش خصوصی بیان کرد: یکی از تعهدات واگذاری استمرار و رونق تولید است که در این راستا اگر این واحد به تعهدات خود عمل نکند از سوی دستگاه واگذار کننده با مشکلاتی روبه رو خواهد شد چرا که یکی از تعهدات این واحد رونق تولید بوده است.

در جریان این نشست معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی با حضور در جمع مدیران این مجموعه در جریان مسائل و مشکلات ریسندگی خاور از جمله قطعی برق، تسهیلات برای نوسازی، قرار گرفت و در خصوص واگذاری، میزان تولیدات، معوقه حقوق کارگران و… این واحد تولیدی سوالاتی پرسید.

در این راستا اسدیان به بازرسی استان ماموریت داد که در نشستی مشترک بین مالک، مدیران واحد تولیدی، صمت و… با محوریت بازرسی مسائل و مشکلات دنبال و نتیجه مکتوب به مرکز اعلام شود.

وی همچنین خواستار حفظ فعالیت واحدهای تولیدی شد.

در این بازدید یکی از معاونان صمت استان گیلان در خصوص این کارخانه موضوعاتی را مطرح کرد.

برخی از کارگران این کارخانه با معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی گفت‌و‌گو کردند و خواستار پیگیری مطالبات و حق و حقوق آنها از سوی این سازمان شدند که در این راستا دکتر اسدیان قول پیگیری داد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی