سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/05/20 - 19:51
  • تعداد بازدید خبر : 356
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از تصفیه خانه غدیر کرمانشاه/ علی اصغرپور: باید همه افراد دخیل در پروژه‌ها نسبت به ترک فعل‌ها پاسخگو باشند

معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از تصفیه خانه غدیر استان کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، مصطفی علی اصغرپور معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر رئیس سازمان بازرسی و هیات همراه به کرمانشاه، از تصفیه خانه غدیر و خط انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه بازدید کرد.

وی ضمن حضور در بخش‌های مختلف این تصفیه خانه، به استماع دغدغه‌های مسئولان این پروژه پرداخت.

علی اصغرپور در ادامه در جلسه‌ای با مدیران این تصفیه خانه حضور یافت و طی نشستی به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخت.

معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ضرورت سرعت بخشیدن به امور برای اتمام پروژه ها، گفت: ریاست  سازمان بازرسی نیز بارها بر این موضوع تاکید داشتند که باید در کنار دستگاه ها باشیم تا با کمک به آنها، کارها سریعتر پیش رود.

علی اصغرپور به موضوع خرید خدمت از شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از تولید داخل اشاره کرد و عنوان داشت: در صورتی‌که محصولی در کشور وجود داشته باشد حتما باید از نمونه داخلی آن استفاده شود مگر آنکه امکان تولید آن وجود نداشته باشد.

معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به تاکید دکتر خدائیان بر حمایت از تولید داخل، افزود: ریاست سازمان بازرسی به همه مدیران استانی ابلاغ کرده که به تولید داخل توجه کنند و این نشان از حساسیت ایشان به موضوع تولید داخلی است.

وی درباره ضرورت پاسخگویی افرادی که در تکمیل یا اجرای یک پروژه، ترک فعل انجام داده‌اند، گفت: بدون شک باید همه افراد دخیل نسبت به ترک فعل‌ها پاسخگو باشند و اگر مدیری وظایف خود را انجام ندهد برخورد قاطع خواهیم کرد.

یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی