سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/12/22 - 09:37
  • تعداد بازدید خبر : 428
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در جریان سفر استانی رئیس سازمان بازرسی صورت گرفت؛

بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان شهید سلیمانی فردیس /صدور دستورات ویژه به مسئولان وزارت بهداشت برای تسریع در رفع کمبودهای بیمارستان/ قول مساعد معاون وزیر برای استقرار اداره آموزش و پرورش در این شهرستان

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور که به همراه رئیس سازمان به استان البرز سفر کرده از بیمارستان شهید سلیمانی فردیس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور،  دکتر ایروان مسعودی اصل سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان عصر دیروز با حضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، فرماندار و مسئولین شهرستان فردیس از بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید سلیمانی شهرستان فردیس بازدید کرد و در جریان مشکلات این مجموعه درمانی که بهمن امسال به صورت نیمه کاره و آزمایشی افتتاح شد، قرار گرفت.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان در نشستی با حضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و مسئولین شهرستان فردیس گفت: استان البرز به دلیل همسایگی با پایتخت در بسیاری از زمینه ها کم برخوردار است و این موضوع در حوزه سلامت بیشتر است.

دکتر مسعودی تصریح کرد: با توجه به جمعیت بیش از هفتصد هزار نفری فردیس، مردم این شهرستان به این مجموعه درمانی نیاز  کامل دارند و وزارت بهداشت باید اهتمام بیشتری در خصوص تکمیل این بیمارستان داشته باشند.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی پس از اطلاع مشکلات این بیمارستان طی تماس تلفنی با  معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مشکلات بیمارستان فردیس را پیگیری کرد.

بر اساس این گزارش مقرر شد طی نشستی که در روزهای آینده معاون توسعه وزارت بهداشت با حضور مدیرکل منابع انسانی و مدیر کل منابع فیزیکی وزارت بهداشت و نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برگزار می کند کمبودهای بیمارستان فردیس به صورت ویژه بررسی شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن این مجموعه درمانی به صورت کامل قابل بهره برداری شود.

همچنین دکتر مسعودی اصل در خصوص مشکل عدم استقرار اداره آموزش و پرورش در شهرستان فردیس طی تماس با معاون توسعه و مدیریت وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز این مشکل را پیگیری کرد و مقرر شد پس از تامین ساختمان بوسیله فرمانداری نیروی انسانی مورد نیاز شهرستان  از سوی وزارت تامین و در شهرستان فردیس مستقر شود

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی