سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/11/24 - 08:38
  • تعداد بازدید خبر : 318
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از گروه صنعتی آرتا اردبیل/ فعالان اقتصادى دستگاه‌هاى کارشکن پیش پاى تولیدکنندگان را به سازمان بازرسی کل کشور معرفی کنند

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از شهرک صنعتی و گروه صنعتی آرتا اردبیل بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر احمد رحمانیان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی و گروه صنعتی آرتا اردبیل طی نشستی با مدیران این گروه صنعتی و تولیدی بر حمایت سازمان بازرسی از تولید تاکید کرد.
 
وى با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی و تولیدی خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور تلاش دارد در راستای حمایت از تولید در کشور پای درد دل و مشکلات فعالان اقتصادی نشسته و مشکلات آنان در دستگاه‌های اجرایی پیگیری کند.
 
وی با بیان اینکه هدف بازدید از واحدهای تولیدی کمک به بخش تولید است، خاطرنشان کرد: در شرایط خاص کشور و با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب تولید و اشتغال اولویت کشور است و تمام دستگاه‌ها باید در خدمت تولیدکنندگان باشند.
 
دکتر رحمانیان در خصوص کارشکنی دستگاه‌ها به بهانه ورود دستگاه‌های نظارتی گفت: برخی دستگاه‌ها سوءمدیریت خود را گردن دستگاه نظارتی می‌اندازند و در جایی که باید درست عمل می‌کردند، عمل نکرده و دستگاه نظارتی را بهانه قرار می‌دهند. وی از فعالان اقتصادی و تولیدی خواست دستگاه‌های کارشکن به بهانه سازمان بازرسی کل کشور را معرفی کنند تا تخلف‌شان در مرکز پیگیری شود.
 
همچنین کمال فتحی بی‌طرف مدیرعامل گروه صنعتی آرتا در نشست با قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، مشکلات این گروه صنعتی مانند معارض، مشکل مجوز آب و زیست محیطی را تشریح کرد.
 
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با همراهی دادستان اردبیل، مدیرکل صمت استان و بازرس کل استان از بخش‌های مختلف این مجموعه صنعتی بازدید کرد. گفتنی است گروه صنعتی آرتا که در صنایع چوب، صنایع پلاستیک،صنایع نساجی، صنایع خودرو و صنایع انرژی فعالیت دارد، اولین شهرک صنعتی خصوصی استان اردبیل است.
 
کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی