سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/05/20 - 19:34
  • تعداد بازدید خبر : 355
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در جریان سفر رئیس سازمان بازرسى به کرمانشاه انجام شد؛

بازدید قائم مقام سازمان بازرسى کل کشور از دو کارخانه/ رحمانیان به سرمایه گذاران برای حمایت سازمان بازرسى از تولید ملى اطمینان خاطر داد

قائم مقام سازمان بازرسى کل کشور از دو کارخانه در کرمانشاه بازدید کرد و این اطمینان خاطر را به سرمایه گذاران دارد که بازرسى حامى تولید و سرمایه‌گذارى سالم و مشروع است.

به گزارش روابط عمومى سازمان بازرسى کل کشور، دکتر احمد رحمانیان روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رئیس سازمان بازرسى کل کشور به استان کرمانشاه از کارخانه قوطى‌سازى زمزم آذربایجان بازدید کرد و با گزارش مسئولان و مدیران مربوطه در جریان روند فعالیت این واحد تولیدی قرار گرفت.
 
کارخانه قوطی‌سازی زمزم (سینا کن) کرمانشاه با سرمایه‌گذاری حدود ۲ هزار میلیارد تومان با مشارکت بنیاد مستضعفان در کرمانشاه احداث شده و یکی از بزرگترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری غرب کشور به شمار می‌رود.
 
این مجموعه بزرگترین کارخانه ساخت قوطی کشور است که در زمینه تولید قوطی‌های آلومینیومی نوشیدنی‌های گازدار فعالیت دارد و با ظرفیت تولید اسمی سالانه ۷۶۰ میلیون قوطی، میزان تولید قوطی‌های ۳۳۰ و ۲۵۰ سی سی را در کشور تا ۵۰ درصد بالا می‌برد.
 
با احداث این کارخانه نه تنها سالانه از خروج ۵۰ میلیون دلار ارز برای تامین قوطی نوشیدنی‌های گازدار جلوگیری می‌شود، بلکه ارزآوری ۱۵ میلیون دلاری را نیز از محل صادرات به همراه خواهد داشت، همچنین اشتغالزایی کارخانه قوطی‌سازی زمزم به صورت مستقیم و غیرمستقیم به نزدیک ۵۰۰ نفر می‌رسد.
 
بازدید رحمانیان از کارخانه فولاد جهان صنعت
 
قائم مقام سازمان بازرسى در ادامه بازدیدهای میدانی در استان کرمانشاه، از کارخانه فولاد جهان صنعت بازدید کرد.
وى در این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های کارگران و مدیران کارخانه قرار گرفت.
در این بازدید رحمانیان از حمایت سازمان بازرسى از سرمایه گذارى خبر داد.
رحمانیان اقدام این کارخانه را براى استفاده از ظرفیت‌هاى متخصصان داخلى را درخور تقدیر دانست.
با توجه به موضوعات مطرح شده از سوى مدیران این کارخانه که عمده مشکلشان سرمایه در گردش بود مقرر شد پیگیرى جهت تسریع و اختصاص مصوبات سفر رئیس جمهور در دستور کار بازرسى استان قرار گیرد.
این کارخانه سال 1393 در 35 کیلومتری جاده کرمانشاه به هرسین احداث شد. این واحد تولیدی به عنوان برترین شرکت تولیدکننده تیرآهن شناخته شده است و در راستای اهداف توسعه طلبانه خود خواستار رسیدن به خودکفایی در تامین مواد اولیه و تولید آهن اسفنجی است.
 
کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی