سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/12/26 - 14:23
  • تعداد بازدید خبر : 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستاى دستور دکتر خدائیان صورت گرفت؛

بازدید سه ساعته قائم مقام سازمان بازرسى و هیات همراه از میدان مرکزى میوه و تره بار/ تاکید بر لزوم رعایت مقررات قانونی و ضوابط/ سد معبر، تصرف حرائم غرف و اجاره آن و عدم رعایت نکات بهداشتى در صدر تخلفات

در راستاى دستور دکتر خدائیان مبنی بر نظارت میدانی در روزهای پایانی سال قائم مقام سازمان بازرسى کل کشور به همراه بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و بازرس کل استان تهران سرزده از میدان مرکزى میوه و تره بار بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به همراه مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و افشین سهراب خان بازرس کل استان تهران، ضمن حضور سرزده و میدانی، وضعیت بهداشتی، سد معبر، قیمت کالاها ورا مورد بررسی قرار داد و بر رعایت مقررات قانونی و ضوابط تاکید کرد.

از نکات قابل توجه در این بازدید سه ساعته، عدم رعایت نکات بهداشتی، سد معبر تصرف حرائم غرف و اجاره آن بدون مجوز قانونی، تغییر کاربری بعضی از غرف برخلاف مفاد پروانه کسب، عرضه اجناس غیر از میوه و تره بار، انحصار در فروش برخی از میوه‌ها و تره بار عرضه شده و ضعف نظارت بر قیمت گذاری، عدم نصب پروانه کسب وبود که در این راستا رحمانیان موضوعاتی را متذکر شد.

در ادامه قائم مقام سازمان بازرسى و هیات همراه از تاسیسات میدان مرکزى میوه و تره بار نیز بازدید کردند.

بر اساس این گزارش در ادامه از سردخانه مربوط به میوه‌های ستاد تنظیم بازار بازدید شد.

بررسى وضعیت نگهدارى میوه ها، کیفیت و قیمت آنها از دیگر موضوعاتی بود که مورد رصد قرار گرفت.

بازدید از غرفه هاى فروش آبلیمو، رب گوجه فرنگى و..، از دیگر برنامه هاى رحمانیان و هیات همراه در جریان حضور در میدان مرکزى میوه و تره بار بود.

در این میان برخى از غرفه داران نسبت به موضوعاتى گله مند بودند که درخواست‌هاى خود را با قائم مقام سازمان بازرسى در میان گذاشتند و خواستار پیگیرى مسائل و درخواست هایشان شدند.

انتهای پیام

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی