سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/12/21 - 14:40
  • تعداد بازدید خبر : 237
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور از کاخ مروارید و کاروانسرای شاه عباسی کرج/ تماس تلفنی دکتر مسعودی با قائم مقام وزارت میراث فرهنگی به منظور تسریع در رفع مشکلات این دو اثر تاریخی

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور که به همراه رئیس سازمان به استان البرز سفر کرده از مجتمع فرهنگی مروارید واقع در مهرشهر کرج بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور دکتر ایروان مسعودی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی پیش از ظهر امروز با حضور سرپرست میراث فرهنگی استان البرز، عضو شورای شهر کرج، نماینده شهرداری کرج و برخی مدیران میراث فرهنگی از مجتمع فرهنگی و کاخ مروارید و کارونسرای عباسی بازدید کرد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کاخ مروارید و محوطه این کاخ بر مرمت و بازسازی هرچه سریعتر این مجموعه تاریخی تاکید کرد.

وی خواستار این شد که با ورود مستقیم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان اقدام کوتاه مدت مرمت و احیای آن در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور همچنین در خصوص تعیین و تکلیف سریعتر کاروانسرای شاه عباسی کرج تاکید کرد.

دکتر مسعودی در حاشیه این جلسه و فی المجلس طی تماس تلفنی با قائم مقام وزارت میراث فرهنگی پیشنهاداتی را به منظور رفع مشکلات این دو اثر تاریخی مطرح کرد.

وی با بیان اینکه باید دیدگاه مدیران دستگاه ها و نهادها، ملی باشد افزود: اگر دیدگاه مدیران ملی باشد، بسیاری از مشکلات حل می شود.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی