سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 14:44
  • تعداد بازدید خبر : 69
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید سرزده بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد از نحوه خدمت‌رسانی موکب‌ها به زائران اربعین حسینی

بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از موکب‌های مستقر در استان و نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی صالحی بازرس کل قضایی استان در بازدید از موکب‌های مستقر در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بازدید در راستای سیاست های ابلاغی ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور درخصوص نظارت بر نحوه خدمترسانی دستگاه های اجرایی متولی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در استان انجام پذیرفت.

در این بازدید بازرس کل قضایی استان با حضور در موکب های مستقر در استان از نزدیک با زائران دیدار و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به موقیت جغرافیایی استان، زائران زیادی از مسیر شهرستان های بویراحمد، باشت، گچساران و دهدشت عبور می کنند که انتظار می رود متولیان امر زمینه را برای تامین برق و دستگاه های سرمایشی  جهت ارائه خدمات بهتر به زائران فراهم کنند.

بر پایه این خبر؛ بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد به منظور نحوه خدمت رسانی به زائران  اباعبدالله الحسین (ع) از موکب های مستقر در استان بازدید و دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات به دستگاه های متولی را صادر کرد.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -  -  -