سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/05/04 - 11:30
  • تعداد بازدید خبر : 195
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرزده بازرس کل استان یزد از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید صدوقی

بازرس‌کل استان یزد به صورت سرزده از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید صدوقی یزد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان یزد؛ رضا مختاری بازرس‌کل استان یزد و هیات همراه بدون هماهنگی قبلی و شبانه با حضور در محل اورژانس و بخش‌های بستری بیماران شهید صدوقی تجهیزات پزشکی مورد استفاده در بیمارستان، کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران را مورد بررسی و کنترل قرار داد.

بازرس‌کل استان یزد در حاشیه این بازدید بیان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و کیفیت خدمات ارائه شده تمامی مراکز و دستگاه های خدمات رسان مورد رصد و پایش بازرسی کل استان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: رویکرد و هدف از پایش‌ها، نحوه و کیفیت خدمات رسانی به مردم و در جریان قرار گرفتن کمبود‌ها و ایراد‌های مجموعه‌های خدمات رسان است.

مختاری تصریح کرد: در این بازدیدها مشکلات و ایراداتی که قابل رفع و پیگیری در سطح استان باشد برطرف و مواردی که خارج از حوزه اختیارات استان باشد پیگیری های لازم از طرف بازرسی کل استان یزد در سطح ملی انجام می‌شود.

بازرس کل استان در خصوص نحوه خدمت رسانی بیمارستان شهید صدوقی افزود: نحوه خدمت رسانی بیمارستان روند خوب و مطلوبی دارد، هر چند دغدغه‌ها و آسیب ها و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید به عنوان بیمارستان مرجع و مرکز آموزشی در استان به این بیمارستان توجه بیشتری شود.

وی در پایان بیان داشت: از مزیت بازرسی‌های سرزده، آشکار شدن واقعیت و مشاهده عینی ضعف‌های نهادی که مورد بازرسی قرار می‌گیرد، برای تصمیم گیری درست درباره این دستگاه است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -