سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/25 - 15:36
  • تعداد بازدید خبر : 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرزده بازرس کل استان مازندران از بندر فریدونکنار

بازرس کل استان مازندران با حضور در بندر فریدونکنار از وضعیت انبارها، سیلوها، وضعیت ترانزیت کالا، شناورهای دریایی و... بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان مازندران، علی گرمه‌ای بازرس کل استان مازندران در راس هیاتی به صورت سرزده با حضور در بندر فریدونکنار از وضعیت انبارها، سیلوها، وضعیت ترانزیت کالا، شناورهای دریایی و... بازدید به عمل آورد.

بازرس کل استان مازندران در راستای پیگیری وضعیت کالاهای موجود در انبارهای بندر فریدونکنار، ضمن مذاکرات تلفنی به عمل آمده با مدیران کل اداره کل جهاد کشاورزی و محیط زیست استان و صدور دستور لازم در خصوص تعیین تکلیف غلات رسوب شده به میزان 8.500 تن ظرف مهلت قانونی، خواستار انجام اقدامات مقتضی به منظور پیگیری هرچه سریع‌تر و تعیین تکلیف در راستای بهبود امور و همچنین تداوم فرآیندهای اصلاحی شد.

همچنین با توجه به عدم وجود شناور لایروب در بندر فریدونکنار و وجود شناور لایروب ارس در بندر نوشهر؛ حسب دستور بازرس کل استان مقرر شد به منظور مرتفع شدن مشکلات مرتبط با لایروبی حوضچه‌های دریایی بندر فریدونکنار، لایروب هاپرساکشن ارس حداکثر ظرف مدت یک هفته از بندر نوشهر به بندر فریدونکنار منتقل شده و عملیات لایروبی در آنجا صورت پذیرد.

گفتنی است پس از بازدید مزبور و به منظور حصول نتیجه مطلوب، پیگیری موضوعات در قالب نظارت مستمر در دستور کار گروه امور تولیدی بازرسی کل استان قرار گرفت.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -