سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/25 - 12:20
  • تعداد بازدید خبر : 104
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید سرزده بازرسی‌کل استان خراسان رضوی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان فریمان/ بررسی مشکلات 4 واحد تولیدی

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان؛ در راستای برنامه تدوین شده به منظور ارتقاء فعالیت‌های بازرسی استان، هیات‌های بازرسی و نظارت بازرسی کل استان خراسان رضوی در شهرستان فریمان حضور یافته و در مدت 48 ساعت از 34 دستگاه اجرایی مشمول نظارت، بازرسی سرزده انجام داده‌اند.

هیات بازرسی ضمن بررسی عملکرد کارکنان هر دستگاه با شرح وظایف محول، از نحوه پاسخگویی به مراجعان و رعایت کرامت آنان و همچنین میزان توجه به دستورالعمل‌های مرتبط با عفاف و حجاب ارزیابی کرده و در صورت ضرورت نسبت به ارائه تذکر و هشدارهای قانونی لازم اقدام کردند.

گفتنی است در اثر این بازرسی‌ها تعدادی پرونده موردی تشکیل و نامه‌های هشداری جهت ارسال به مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی در حال تنظیم است.

دیدار بازرس کل استان خراسان رضوی با قضات شهرستان فریمان

حجت‌الاسلام موسی فتوحی رئیس منطقه (2) سازمان و بازرس‌کل خراسان رضوی در سفر به شهرستان فریمان با رئیس دادگستری، دادستان و قضات شهرستان دیدار کرد.

وی در جمع قضات شهرستان با تاکید بر نقش نظارت و محوریت آن در توسعه و پیشرفت کشور اظهار داشت: با نظارت منابع انسانی و مالی در جامعه و پیشگیری از انحراف آن می‌‍توان پیشرفت برنامه‌ها و تحقق اهداف را ضمانت کرد.

بازرس کل استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از آنجا که سازمان بازرسی کل کشور در شهرستان‌ها فاقد نمایندگی است با حضور در شهرستان و انجام بازرسی سرزده از دستگاه‌های اجرایی مستقر، تلاش داریم تا حدودی احساس وجود نظارت را در میان کارکنان تقویت کرده و چتر نظارتی خود را نیز گسترش دهیم.

وی با برشمردن وظایف و اختیارات سازمان از همراهی و همکاری مطلوب مجموعه قضایی شهرستان فریمان با بازرسان و ناظران سازمان در مرکز استان تشکر و آمادگی بازرسی‌کل استان را برای ارائه نظرات کارشناسی در پرونده‌های مرتبط با عملکرد دستگاه اجرایی اعلام کرد.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی

حجت‌الاسلام فتوحی همزمان با حضور در فریمان، از 4 واحد تولیدی این شهرستان بازدید و ضمن گفت‌وگو با مدیران وکارگران آن‌ها، در جریان مشکلات و درخواست‌های این واحدهای تولیدی قرارگرفت.

همچنین در اثر این بازدید درخواست تسهیلات دو واحد تولیدی با پیگیری‌های انجام گرفته با نظر مساعد شبکه بانکی در شرف پرداخت بوده و درخواست‌های دیگر واحدهای تولیدی در خصوص تامین سوخت ژنراتور و گاز در حال پیگیری از طریق مدیران استانی است.

دیدار با معاون حقوقی جمعیت هلال احمر

به دنبال درخواست جمعیت هلال‌احمر از بازرسی‌کل استان در خصوص مساعدت جهت تسریع در حل مشکلات موجود در قرارداد واگذاری مجموعه آبگرم شامان گرماب فریمان، در زمان انجام بازرسی سرزده از دستگاه‌های اجرایی فریمان، معاون حقوقی آن جمعیت در آن شهرستان حاضر و با حجت‌الاسلام فتوحی بازرس‌کل استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که با حضور فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان انجام گرفت پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد موضوع به صورت ویژه از سوی بازرسی کل استان پیگیری و در صورت ضرورت نسبت به تنظیم و ارائه گزارش اصلاحی اقدام به عمل آید.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -