سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 07:02
  • تعداد بازدید خبر : 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از مرکز دیسپاچینگ و پایش برق استان

بازرس کل قضایی استان یزد طی بازدید از مرکز دیسپاچینگ و پایش برق استان،آخرین وضعیت تولید و توزیع نیروی برق را در قرارگاه عملیاتی گذر از اوج بار سال 1403 بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان یزد، رضا مختاری بازرس‌کل قضایی استان در راستای تاکیدات رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر رصد مستمر فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان، از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان و مرکز پایش معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای و قرارگاه عملیاتی گذر از اوج بار سال 1403 بازدید کرد.

مختاری در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه پیگیری حقوق‌عامه از سیاست‌های کلان دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور است اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی ضرورت دارد درخصوص مدیریت مصرف انرژی در بخش صنایع و مشترکین خانگی و همچنین کنترل به هنگام پیک‌بار به خصوص در این ایام گرم سال با هدف کاهش خاموشی مشترکین خانگی و صنعتی برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی صورت گیرد.

بازرس کل قضایی استان یزد افزود: با توجه به استمرار گرمای کم سابقه و افزایش مصرف برق در استان و ورود موج جدید گرما و ایجاد گنبد حرارتی جوی در منطقه، ضرورت دارد نیروگاه‌های تولید برق استان برنامه‌ریزی لازم در خصوص تأمین برق بخش خانگی، تولید و صنعت به عمل آورده تا شاهد پایداری برق بدون کوچکترین مشکل باشیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان یزد ضمن تشریح نحوه کار و شرح وظایف دیسپاچینگ استان، گزارشی از روند تولید و توزیع برق در استان مخصوصاً در روزهای اخیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت گذر از اوج بار تابستان 1403 و نحوه تامین برق مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی به بازرس‌کل قضایی استان یزد ارائه کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -