سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/08 - 06:42
  • تعداد بازدید خبر : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل قضایی استان آذربایجان غربی شرکت پتروشیمی ارومیه/ لزوم تسریع در اجرای طرح‌های توسعه ای این شرکت

بازرس کل قضایی استان آذربایجان غربی بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های توسعه ای شرکت پتروشیمی ارومیه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان آذربایجان غربی، روح الله محبوبی بازرس کل قضایی استان آذربایجان غربی و هیات همراه، در ادامه بازدیدهای دورهای خود در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، در معیت مدیر عامل شرکت گاز استان، از پتروشیمی ارومیه بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی از بخش‌ها و واحدهای در حال احداث و توسعه شرکت بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

در این بازدید چندساعته که از بخشهای مختلف پتروشیمی و پروژههای در حال توسعه آن انجام گرفت، بازرس کل قضایی استان در جمع مدیران و کارکنان شرکت ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای سیاست‌های ابلاغی سازمان، بر حمایت ارومیه و آمادگی بازرسی کل استان در خصوص حمایت از برنامه‌های توسعهای مدیر عامل و هیأت مدیره پتروشیمی در راستای افزایش سرمایهگذاری و تولید، تأکید کرد.

محبوبی با انتقاد از عدم توسعه پتروشیمی ارومیه طی سالیان گذشته، علیرغم داشتن مصوبات و ظرفیتهای بالقوه برای این امر، خواستار برنامهریزی، تهیه دقیق طرح توسعه و پیگیری جهت اجرای آنها شد.

تنوع بخشی به محصولات و تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی بازرس کل قضایی استان در این بازدید بود.

 محبوبی تأکید کرد: حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی و تصمیمگیر در واحدهای تولیدی منجر به افزایش آگاهی، اشراف بیشتر بر مشکلات و در نتیجه اتخاذ تصمیم شایسته جهت حل مشکلات بخش تولید می‌شود.

درجریان حضور هیات بازرسی کل استان موضوعات و مشکلات احصاء و طی جلسهای مشترک به ریاست بازرس کل قضایی استان، فیالمجلس دستورات لازم صادر و مصوبات مهمی جهت اتمام پروژههای درحال احداث و برنامهریزی و پیگیری برای تکمیل فازهای توسعه پتروشیمی ارومیه به تصویب رسید.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -